Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594540 Stuit

• Auteur

gisteren bij de verloskundige geweest ,zei ze je baby ligt in stuit en ben nu 28 weken en en dag hopen dat ze gaat draaien.voor de 30 weken .

melanievangeest
    Bijdrager
    #4349898 Quote

en als dat nou niet gebeurt……? wat gaat er dan gebeuren?

#4349956 Quote

ze kunnen na 30 weken nog draaien dus zal me geen zorgen maken.

#4349997 Quote

Nee idd volgens mij is 30 weken wel erg vroeg, mijn zoon ging met 34 weken ook nog draaien, niemand die zich er toen zorgen om maakte…

#4350084 Quote

Vogens mij kunnen ze tot 37 weken nog draaien. Mijn kindje ligt ook in een stuit en ik moest mij daar nu geen zorgen over maken. Ik ben nu 29 weken.

#4350178 Quote

Toevallig vandaag het ook met de vk over gehad. Tot 32 weken kunnen ze draaien, dus nog tijd genoeg. Zoals iemand anders al vertelde, kunnen ze ook nog later draaien.
    Niet te druk maken dus.

#4350238 Quote

bedank .iedereen

Annemeike
    Bijdrager
    #4350425 Quote

Klopt helemaal dat de kleine nog een aantal weken zelf kan draaien en anders kunnen ze altijd nog een poging doen om ‘m uitwendig te draaien. Bij mijn vorige zwangerschap is dat met 36 weken gedaan en gelukt en ik ben gewoon natuurlijk bevallen.

#4350604 Quote

bij mijn eerste kind bleef hij in stuit liggen en werd het een keizersnee en het uitwendig draaien doet zeker ontzendend pijn wie heeft er ervaring mee ? groetjes fadila

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct