Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594559 Super Weekend Gehad

• Auteur

Joehoe!!! Het is gelukt. Afgelopen zondag en gister een test gedaan en er stonden 2 duidelijke streepjes!!
    Het is allemaal nog wel onwerkelijk, want ik had echt niet kunnen dromen dat het in de eerste ronde raak zou zijn.
    Heb voor 4 augustus een afspraak staan bij de gynacoloog voor een echo, ben zo benieuwd 🙂

Als alles goed gaat, en daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit, wordt ons derde wondertje volgend jaar maart geboren.

Voor alle dames die rond hun NOD zitten heel veel succes en voor de dames die weer een ronde verder zijn, ik hoop dat jullie ook heel snel op de roze/blauwe wolk terecht komen.

Hier alvast wat geluksglitters!!!

Liefs

TWD
    Bijdrager
    #4349975 Quote

Gefeliciteerd meid…

liefs

#4349983 Quote

gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap, het is je gegund en bedankt voor de glitters

#4350009 Quote

Joehoe!!!!! Wat goed!! Die glitters helpen zeker!!! Iemand anders heeft die vorige ook gestrooid en ik teste een paar dagen later positief. Dus vangen iedereen en met ons meekomen naar het andere forum!!

#4350023 Quote

gefeliciteerd! Wat n mooi nieuws!
    Thanks voor de glitters, ik heb ze nodig want deze week mn ei. 😉

#4350046 Quote

Gefeliciteerd, Ik probeer heel hoog te springen om de glitters te vangen.

Liefs Linda,

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4350102 Quote

Van harte gefeliciteerd zeg. Ben benieuwd hoe ver dat je nu dan eigenlijk bent. Maar je kunt van de bovenkant van het lijstje af!!! Super

#4350125 Quote

Lieverd!! Van harte gefeliciteerd!! Het is je/jullie zo gegund! Geniet ervan!!

HIEP, HIEP, HOERA!!!!

Liefs Lynn

#4350153 Quote

van harte gefeliciteerd!!! geniet ervan!
    zal eerlijk zijn…vond moeilijk om een reactie neer te zetten maar natuurlijk gun ik het jullie van harte en hopelijk heb je straks een super mooie echo 4 augustus!!!
    geniet ervan!
    liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct