Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594611 Weer Een Dag Voorbij

• Auteur

ik heb een nieuwe visie…. weer een dag voorbij 🙂
    bij elke volgende ochtend denk ik weer een dag dichter bij de eindstreep.

ik moet vanmiddag weer naar de vk ben vandaag 40 + 1 dag. ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

de zon schijnt vandaag dus het is een mooie dag om te bevallen vinden jullie niet??

#4350074 Quote

nee dat doe ik ook al de hele tijd 🙂

Laten we hopen 🙂

#4349970 Quote

Totaal mee eens laat maar komen die kleintjes

#4349981 Quote

Mooie visie, daar houd ik van! Weer een dag dichterbij! Kom maar op… 🙂

#4349984 Quote

Dat klinkt goed! Positief zijn is goed voor jou en uk! Wie weet wel effect het heeft…

Liefs grote broer

#4349999 Quote

naar de vk geweest, ze heeft inwendig gevoeld hoe het ervoor stond. De baarmoedermond was aan het verstrijken maar stond nog niet open. Ze heeft Pulsatilla gegeven, dit schijnt bevorderend te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee.
    Het goede nieuws was dat ze dacht dat het deze week geboren zou worden. Wanneer dit niet het geval is heb ik maandag met 41 weken een afspraak bij de vk voor controle en als het mogelijk is om te strippen….

ben erg benieuwd!

#4350002 Quote

nou inderdaad een mooie dag om te bevallen!! droog weer niet te warm laat maar komen die kleine van jou.
    Ik heb Pulsatilla ook meegekregen maar bij mij had het geen nut meer ik beviel namelijk diezelfde middag en heb het teruggegeven aan de vk 🙂
    Sterkte

#4350007 Quote

ik heb elke ochtend de zelfde gedachten ahahahah weer een dag dichterbij 🙂

#4350010 Quote

Het is een super dag om te bevallen 🙂
    Laat maar komen die kleine tjoepie’s!

Heb ook de hele nacht (voor) weeën gehad om t uur ongeveer… dus t schiet niet echt op…

ik hoop maar weer op vandaag! wie gaat er met me mee 😉

kus amanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct