Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594638 Ik Sluit Me Bij Jullie Aan

• Auteur

Hoi allemaal!

Ik zit op dit moment in de 8e week van mijn zwangerschap en ben op 29-2-2012 uitgerekend van ons eerste kindje!
    Ik vind het allemaal nog heel spannend en ga morgen voor de eerste keer naar de vk.
    Ik zou het leuk vinden mijn ervaringen met jullie te delen:).

Liefs Imke

#4350000 Quote

Hallo Imke,

Welkom! en van harte gefeliciteerd.
    Geniet van deze spannende fantastische tijd vol veranderingen.

groet Mevanne
    10w zwanger 1e & 2e kindje (tweeling)

MamavanBD
    Bijdrager
    #4350060 Quote

Hoi Imke,

Welkom en gefeliciteerd. Ben zelf ook 8 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Spannend he 😀

Groetjes

#4350061 Quote

Ik vind het echt onwijs spannend allemaal! Heb al voor genoeg kindjes gezorgd in mijn leven dus daar maak ik me niet druk over, maar al die veranderingen in mijn lichaam! En nu krijgen we vrijdag ook nog de sleutel van ons eigen huisje, nog meer drukte! Maar wel allemaal heel erg leuk :).

#4350062 Quote

Hoi

Welkom en van harte, ikzelf ben 11 weken en 5 dagen zwanger, dus bijna de magische grens, volgende week donderdag mag ik weer naar de gyn/

#4350118 Quote

Van harte gefeliciteerd!

Groejtes!

#4350152 Quote

van harte met jullie zwangerschap en huis.
    Spannende tijd geniet ervan!

#4351187 Quote

Hallo allemaal!

Ik ben ook in februari uitgerekend van mijn tweede kindje.
    We hebben al een echo gehad met 7 weken, toen zagen we het hartje kloppen! Nu volgende week weer naar de gyn voor controle. Spannend, ik hoop dat alles goed is.

Ik zou het leuk vinden alle ervaringen met jullie te delen! 🙂

Groetjes, Kirsten
    (ong. 11 weken zwanger)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct