Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594644 1 Dag Overtijd Wanneer Testen

• Auteur

Hey meiden,

ben nu een dag overtijd en heb een drukkend gevoel onder in mijn buik maar aangezien ik 2 rondes terug 10 dagen overtijd was wil ik niet te vroeg gaan testen.

Wanneer zouden jullie gaan testen?

o ja ik heb er geen in huis dus vandaar dat ik me in kan houden.

groetjes,
    Jolijn

#4350020 Quote

Ik zou een testje doen, maar das helemaal jouw keuze! 14 dagen na je ei zou je kunnen zien of je zwanger bent, maar ook dat is bij iedereen anders. Succes, spannend hoor!

#4350021 Quote

Ik zou zeggen NU!

#4350127 Quote

Ik zou ook zeggen NU maar je moet uiteraard doen wat je eigen gevoel je ingeeft….Succes!
    Ik duim voor je voor positief nieuws!

Liefs Lynn

#4350482 Quote

Spannend! Ik zou morgen testen en dan weer drie dagen wachten als deze negatief is………….succes meisie!

#4351041 Quote

en? heb je al een test gedaan?
    Ik ben nu ook 1 dag overtijd maar zit pas in ronde 1 dus mijn cyclus is eigenlijk nog niet echt op gang gekomen dus ga nergens vanuit.
    ben benieuwd wat er bij jou uitkomt, ik hoop het voor jullie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4351084 Quote

de test was negatief, ga zondag nog een keer testen en anders misschien de gyn bellen? dit is al de derde ronde dat mijn cyclus zeer vreemd is namelijk, eerst vanuit al jaren 28 dagen naar 38 dagen, toen 26 en nu zit ik vandaag al op 32 en nog geen teken van ongesteld worden

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct