Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594715 Hoi Allemaal

• Auteur

Hoi Allemaal,

Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets gezegd heb op dit forum! Eigenlijk hoor ik hier niet thuis omdat mijn dochter 29 november geboren is. Maar ik was uitgerekend op 18 december. Dus jullie kennen we waarschijnlijk van de zwanger forum. Ik wil weer graag mee doen met het forum, in mijn eigen omgeving heb ik eigenlijk geen mensen om over mijn meissie te kletsen en of de andere kinderen. Dus bij deze dan! Zal even mijn dochter voorstellen.
    Mijn meisje is nu 7,5 maand oud en heet Sofie. Ze groeit echt super snel. Ze is een lange dunne meid! Ze weegt nu rond de 7300 gram en is 70 cm lang. Ze kruipt lekker de hele kamer door en trek alle laatjes open!

Dat was het dan!

Groetjes Kim en Sofie

#4350071 Quote

Hey, lang niet gezien. Leuk nog een meiden mama. Mooi dat het zo goed gaat met jullie!

Zou het meisjes/jongens gehalte hier 50/50 zijn?

#4350086 Quote

en praten over die kleine is juist zo leuk! dus praat lekker mee 😉

#4350103 Quote

welkom terug!!!

#4350141 Quote

Hoi Kim,
    ach 2 dagen langer en het was een december kindje hihhi.. en 18 dec is een mooie datum (mijn zoon is toen geboren).

Ik zit er nog maar net bij, maar wat mij betreft ben je van harte welkom 😀
    Groetjes

#4350172 Quote

Hehe fijn om te horen dat ik welkom ben.

#4350189 Quote

Hoi hoi,

Welkom hoor. Mijn zoon is van 26 nov… terwijl ik 6 dec was uitgerekend. En ik ben hier ook blijven hangen haha
    Dus lekker kletsen hier.

Liefs

#4350323 Quote

Welkom, Gijs is van 26 nov maar was op 3 dec uitgerekend dus ook ik ben blijven hangen.

#4350371 Quote

welkom!
    elynn is van 21 dec,hoe meer zielen hoe meer vreugde hahaha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct