Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594738 Wie Heeft Hier Ervaring Mee

• Auteur

hallo meiden,
    ik dacht zaterdag mijn ei te voelen.
    ben na het werk naar het kruidvat gegaan en eigenmerk ovtesten gekocht.
    de eerste test was de streep donkerder dan de controle streep.
    de 3 dagen erna waren de strepen beide even donker’.
    wat moet ik daar nou mee?
    iemand ervaring met de kv ovutesten?
    weet bijna zeker dat mijn ei is geweest heb al 4 dagen last van mijn buik en pijnlijke tepels sinds gisteren! (last van mijn baarmoeder)

liefs shirley

#4350293 Quote

Hai Shirley,

Ik heb daar geen ervaringen mee….Ik heb ovutesten van Sensitest en ik heb elke cyclus exact 2 dagen, 2 donkere streepjes (dus echt 2 vruchtbare dagen)
    Ik hoop dat iemand anders wel een antwoord voor je heeft. Hoe is het nu verder met je? Heb je nog klachten?

Liefs Lynn.

Wenser
    Bijdrager
    #4350301 Quote

De testen van kruidvat zijn zeer gevoelig en slaan daardoor een langere periode uit (ook al dagen voor je ei). De standaardtesten van sensitest juist weer niet, die slaan alleen bij veel hormonen uit. Voor mij was dat niet handig, want ik kwam nooit boven die minimum uit waardoor het leek of ik geen ei had, maar met de kruidvattesten dus wel. Ik was zelf meer fan van predictor, ook al waren deze wel duurder. Deze sloegen bij mij netjes 1 tot 2 dagen uit.

gr.
    Wenser

#4350302 Quote

Hoi lynn,
    Heb nog gevoelige tepels en beetje last van mijn buik. Moet nu ook wat meer plassen. Maar zo snel na de eisprong,heeft vast niks met een zwangerschap te maken. Meer met de eisprong denk ik. Mijn lichaam is vast van slag na de mk van 2 maand geleden. Als ik nu mijn eispriong heb gehad(wat ik voor99 procent zeker weet) dan heeft deze cyclus 6 weken geduurd ppppfffff……lang!!!
    Liefs shirley

#4350373 Quote

Hi meid,

je hebt volgens mij met 2 merken getest en je kunt het beste maar met 1 merk testen, je kunt ze nl niet vergelijken.
    Als je eenmaal positief hebt getest, kun je ophouden met testen volgens de bijsluiter. Testen kunnen langer positief blijven nl.

#4350492 Quote

heb net nog maar een doosje gehaald van het kruidvat merk.
    net nog 1 gedaan en de teststreep was al weer een stuk minder dan de controle streep dus het zal wel goed zijn, toch?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct