Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594759 Gewoon Niet Leuk Meer

• Auteur

als mensen interesse tonen in Ethan gaan ze altijd schatten hoe oud hij is en ik krijg elke keer te horen dat hij een maand ouder word geschat..

en heb zelfs een aantal keer gehad dat mensen mij niet geloofde en er was er zelfs eentje zo brutaal om te zeggen” weet je het zeker”

ik weet dat Ethan een big boy is maar is toch echt geen 5maand..
    en ik vind het gewoon niet leuk meer mag mijn mannetje dan echt niet wat langer klein blijven

#4350113 Quote

haha ja hier hetzelfde hoor. alicia is nu dan 4,5 maand maar mensen denken dat ze bijna 6 maand is.

#4350114 Quote

hoe groot en zwaar is alicia dan?

#4350115 Quote

ze is ongeveer 68 cm en bijna 8 kilo.

#4350129 Quote

hier is het altijd anders som
    schatten mij en de kinderen altijd jonger
    hoe dat kan weet het niet

#4350143 Quote

Begrijp het wel.
    Van Joël zeggen de mensen ook vaak… zo hij is flink en ach probeer er gewoon vollop schijt aan te hebben.
    De oudste was wat klein en dat was ook niet goed.
    Hoe je het ook went of keert, het is altijd wat.

Liefs Marina

#4350148 Quote

ik moet zeggen dat ik ook erg slecht ben in het schatten van hoe oud een baby is.
    maar ik zou dan nog wel de moeder geloven hoor.
    duh. alsof je zelf niet weet hoe oud je kind is zeg.

pascal is bijna 4 maand, 63,5 cm en 7500 gram (volgens de laatste keer op t cb 27-6, we gaan 25-7 weer heen)

#4350149 Quote

Ooh ik ken het onze jochem is net als Ethan een lekker beertje!
    Maar laatst zei iemand tjee zeg wat een reus……………!!!!!
    Nou ik wist niet wat ik hoorde nog minder wat ik moest zeggen!
    En Jochem is nu 16 weken en is 65 cm en weegt 8,8 kilo!!
    Maar de ka zegt dat het allemaal prima in verhouding is gewicht, lengte en jongen zijn dus prima toch!
    Trek het je maar niet aan is wel moeilijk maar ben maar trots op je beertje!!

Liefs louise

#4350160 Quote

Ach je lieve menneke!! Wij hebben dit met Margo ook gehad, die was al 9 pond en 54 cm toen ze kwam! Vervolgens zette ze die lijn ook buiten de baarmoeder voort. Het werd zelfs zo erg dat toen ze 21 maanden was ze van het cb voorstelden om met hormonen aan de slag te gaan om de groei te remmen. Ik heb gevraagd of ze wel goed bij hun hoofd waren en ben kwaad weggelopen… mijn kind op zo’n leeftijd ff volproppen met hormonen!!! Van het gewicht zie je er nu niks meer van terug, ze is gewoon mager (zeker nu met die longontsteking)! Qua lengte is ze nog steeds de langste meid van de klas, maar niet extreem veel groter. Het trekt dus vanzelf wel weer bij.
    Omdat ze zo groot zijn verwachten mensen ook meer van ze (ze denken immers dat ze ouder zijn) dus je moet er voor waken dat je mannetje niet op zijn tenen gaat lopen om maar aan ieders verwachtingen te voldoen. Blijf hem zeggen dat ie goed is zoals ie is als er weer eens iemand vervelend doet.
    Laat die mensen maar denken….jij weet het beter, het is jouw mannetje!

Liefz esz

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct