Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1594759 Gewoon Niet Leuk Meer - pagina 2

• Auteur

Och, laat je niet gek maken, ik vind het super moeilijk om de leeftijd in maanden te schatten, zit er ook altijd langs 😉
    Onze jongens waren ook behoorlijk op gewicht/lengte en die werden ook vaak wt ouder geschat, wel duf dat iemand vraagt of je het zeker weet????

#4350292 Quote

Ik zal me er ook niks van aantrekken hoor, ik heb ook grote kids en daar ben ik trots op hahahaha.

Het is kan alleen vervelend zijn als ze bijvoorbeeld een jaartje of 2 zijn en ze worden een jaartje of 4 geschat (andere benaderen je kind dan heel anderes terwijl hij nog maar 2 is ipv 4!!.)

Maar inderdaad wel raar van die ene opmerking “weet je het zeker?? EHHHHHH dhuuuuu !!sommige mensen kunnen zo achtelijk zijn!!

Groetjes Anne

#4350404 Quote

Ach mensen roepen maar wat! Ik heb ook al eens gehad dat mensen vroegen of het een jongen of meisje was. En dan had ie een blauw dekentje en lakentje en een donkerblauw knuffelbeertje en een donkere jas aan!

Ik heb hetzelfde omdat ivo qua lengte en gewicht op de ‘ plus een lijn’ zit, lekker laten kletsen dus.
    Net naar cb geweest. Ivo is nu 16weken. De cb arts had vorige keer gezegd dat ik mocht beginnen met groente/fruit. Vandaag bij de verpleegkundige blijkt dat de cb-arts zich ws zelfs vergist had!

#4350932 Quote

Ooh wat heerlijk om te lezen dat er meer grote mennekes en meiskes zijn. Rick is ook een flinke en ik krijg ook altijd opmerkingen. Moest wel lachen om die opmerking van ‘weet je het zeker’. Waar halen ze het lef vandaan! Ik zou echt hebben gereageerd van jeetje, geen idee joh, ik zal de geboorteakte er nog eens op naslaan;) Bij mij gaat het altijd het ene oor in en het andere weer eruit. Alles klopt wat groei betreft, dus laat de rest maar l*llen;)

#4351116 Quote

hier krijg ik dat ook te horen terwijl antonio gewoon gemiddled is qua lengte en gewicht maar ja mijn andere drie kids waren ieniminies.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen