Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594768 Officieel Februari Mama

• Auteur

Hallo Allemaal,

4 weken geleden heb ik ondekt dat ik zwanger ben van ons 4de kindje. 2 weken geleden een echo gehad en onverwacht minder lang zwanger dan dat ik dacht. Er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien. Dat was wel even doorbijten hoor de afgelopen 2 weken.
    Vanmiddag mijn 2de echo gehad en ja hoor…. een mooi kloppend hartje. Ik ben vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger dus ik ben nu officieel een februari mama. Ik ben 26 februari uitgerekend,

Groejtes Mama van ramiro

MamavanBD
    Bijdrager
    #4350128 Quote

Heej wat leuk 😀
    Ik ben ook op 26 februari uitgerekend 😀
    Gefeliciteerd en geniet er lekker voor de 4de keer van.

Groetjesss

#4350151 Quote

Van harte gefeliciteerd en welkom!!!

#4350156 Quote

SUPERRRRR!!!!!!!!!!!

#4350180 Quote

Oh leuk! Ik ben 27 februari uitgerekend.
    Van ons de eerste.
    Geniet er van!
    Xx

#4350205 Quote

Pffffffffffff wat een opluchting! Gelukkig is alles goed!!!!! Gefeliciteerd meid en welkom!

Liefs Jessica

#4350381 Quote

Hallo,

Bedankt voor jullie berichtjes.

Vandaag aan de kinderen verteld dat ze een broertje of zusje krijgen. Van de oudste had ik verwacht dat hij het niet zo geweldig zou vinden maar die reageerde heel leuk. De andere twee vinden het ook leuk maar gingen weer snel over tot de orde van de dag. Ha ha ha. Tja, kinderen reageren toch op hun eigen manier. Dat is zo leuk!

Voor alle dames die de echo nog krijgen: Heel veel succes EN plezier natuurlijk!!!

Groetjes!

#4350264 Quote

Gefeliciteerd!
    Liefs,
    Mar

#4350312 Quote

Wat zullen jullie opgelucht zijn! Het lange wachten heeft zich beloond. Geniet ervan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct