Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594819 Leren Draaien

• Auteur

pff… zoveel moeite doet ze ervoor. zoveel huilbuien omdat het niet lukt. ze komt tot haar zij. heeft nog een klein tikje nodig en rolt dan om.
    zowel van buik naar rug als van rug naar buik.
    haar dat tikje geven helpt niet. want ze leert het niet.

hoe hebben jullie je kleintjes geholpen? want vind het zo zielig!!

#4350175 Quote

Connor is ook nog niet zover en ik wacht gewoon af. Ik oefen wel met’m door hem zichzelf te laten omtrekken aan mijn vingers, maar dat is het ook. Je zal zien; opeens hebben ze het door, want dan gebeurt het per ongeluk een keertje. Zowel voor haar als voor jou geldt: geduld, het komt vanzelf. Ze zijn maar zo kort klein… geniet er maar van!

Liefz Esz

#4350177 Quote

haha ja ze zijn maar zo kort klein maar vind het zo zielig haar zo te zien

#4350252 Quote

Dit is iets wat ze zelf leren!
    Laat het lekker gaan ze is pas 4.5mnd, dat is echt nog vroeg, ze vind haar kantelpunt vanzelf!

#4350266 Quote

oke 🙂 gister lukte het 1 keer en vanmorgen bij ons op bed zette ze zich op mijn benen af en kantelde ze ook om.

#4350272 Quote

Kijk eens aan!!!
    Maar het kan toch nog een tijdje duren voor ze het echt bewust en zelfstandig kan, maar dat is ook niet erg, ze is nog echt klein!

#4350333 Quote

ja ze is echt een scheetje

#4350410 Quote

Ivo kan vanaf zondag op zijn rechterzij draaien. Ik was gisteren op het toilet toen ik een harde klap en een hysterisch gehuil hoorde. Ik schrok me wild! Ligt ie op zijn buik met zijn hoofd tegen de spijlen en een arm en een been tussen de spijlen! Wilde gelijk zijn box niet in het eerste uur.

Draait vandaag de hele tijd op zijn buik, het kwartje is dus gevallen! Kan alleen naar rechts en nog niet terug.
    Ik leg hem nu op de grond als ik uit de kamer ga, of in de wipper.

Waarschijnlijk heeft alicia het vandaag of morgen ook door en doet ze niks anders!

#4350420 Quote

nou alicia hangt ook al bij de honden aan de poten en haren om vooruit te komen haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct