Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594931 Morgen Om 09 15 Uur Voor Het Eerst Naar De Verloskundige

• Auteur

Hallo meiden,

Vrijdag ben ik 11 weken zwanger, het gaat nou opschieten gelukkig! Morgen ga ik voor het eerst naar de verloskundige…..

Gaan ze dat het hartje al laten horen?

Liefs Jessica

#4350314 Quote

Je hebt ook een goede kans dat ze een echo maken.

#4350320 Quote

Bij ons luisteren ze pas met 13/14 weken naar het hartje. De kans is groot dat ze het eerder niet kunnen horen en dan kun je in paniek raken. Verder is de eerste afspraak echt een intake. Ze stelt heel veel vragen. In ieder geval heel veel plezier en succes.

#4350342 Quote

Hoi,
    Ik ben bij 9 weken gegaan en toen hebben ze wel een echo gemaakt en je ziet dan idd het hartje kloppen. Ik hoop voor je dat je een echo krijgt! Is zo leuk! Verder krijg je gewoon een intake idd. Succes!
    Bianca

#4350369 Quote

Hi Jessica,

Bij mijn verloskundige proberen ze het pas als je 12 weken bent, maar ik hoop voor jou dat ze morgen al even proberen te luisteren. Veel plezier morgen. Ik heb al intake gehad en heb aankomende dinsdag eerste echo! Begin het wel heel spannend te vinden. Hoop zo dat alles goed is en dat we dan (eindelijk) een uitgerekende datum te horen krijgen. Weten nog steeds niet precies hoe ver ik nu ben….

liefs

#4350387 Quote

Hoi Hoi,

Veel plezier morgen! Spannend hoor. Weer een stapje vooruit vind ik altijd.
    Misschien gaan ze het wel proberen om het hartje te luisteren maar schik niet als ze het niet (meteen) kunnen vinden want het is nog vroeg om het te kunnen horen.

Groetjes!

#4350422 Quote

spannend spannend meid!! laat je ook ff bij ons weten hoe het is gegaan!! ik ben zooooo blij voor je dat je hier ziis je zo gegunt maar mis je wel hoor!
    veel plezier morgen!!

liefs vanuit het zwanger worden forum

#4350467 Quote

Oh wat fijn voor je!
    Vaak een intake, maar misschien willen ze zelf ook een echo maken. Zou wel weer leuk zijn!
    Nou ben benieuwd en hoor dan ook gesabbel je hoe het was.

Xxx

#4350472 Quote

Ik had met 8 weken al intake en dan krijg je echt nog geen echo maar met 11 weken wel hoor neem ik aan, ik krijg mijn eerste echo met 10 weken en paar dagen en neem aan dat het hartje wel klopt want veel hebben met 8 weken al echo en daar kloppen de hartjes ook zelfs al met 6 weken bij veel mensen dus.

Nou succes morgen en de intake op zich is niks aan alleen maar vragen beantwoorden en bloed afnemen en je wordt gewogen +bloeddruk meten.

Liefs Kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct