Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594956 Strippen

• Auteur

Hallo lady’s

Zijn er hier ook dames die ervaring hebben met strippen….

Ik ben maandag gestript heeft helaas nog niet doorgezet etc. maar heb nu nog steeds last van mega veel slijm verlies en ook wat bloed erbij ????

Is dit erg of niet ? of zeggen jullie VK effe bellen voor zekerheid. moet er sowieso vanavond bellen als het nog niet begonnen is….

#4350317 Quote

Ik heb ervaring met strippen bij nr2. Heb er eigenlijk helemaal niets van gevoeld naderhand, maar de dag erna zijn wel de vliezen gebroken en was mijn zoon er 3 uur later al. Of dit door het strippen gekomen is, geen idee. Bij nr 1 heb ik tot bijna 42 doorgelopen (en toen kwam ze spontaan) omdat de verloskundigen bij mij in de praktijk bij nr 1 niet wilden strippen. Was het beleid omdat het vaak dagen gerommel en vaak ook vermoeidheid opleverde, maar weinig resultaat. Misschien dat ze nog een keer kunnen strippen? Er lijkt toch wel al iets te gebeuren. En slijmverlies met wat bloed is dan toch juist een goed teken? Succes!

#4350322 Quote

ja lijkt me ook goed teken, je bent je slijmprop aan het verliezen…

#4350336 Quote

Ohhh spannend hoor 🙂

#4350358 Quote

Zijn goede tekens, idd verliezen van de slijmprop,

Succes

#4350384 Quote

ben benieuwd wat de vk zegt, het kan ook meerdere keren herhaald worden.

#4350392 Quote

ik ben ook erg benieuwd.

nog maar paar uurtjes dan mag ik weer bellen.

heb wel ineens weer knetterharde buik

#4350439 Quote

spannend zeg!

#4350446 Quote

ben vanmiddag ook gestript en zelfde, beetje bloed en slijmverlies… volgens zkh kon het nu binnen paar dagen doorzetten zeker ook omdat baarmoedermond al verweekt was, evt. 2e keer strippen vrijdag als het niet doorzet…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct