Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595068 Wel Of Geen Eisprong

• Auteur

Lichaam zegt wel eisprong (waterig slijm verhoogde temp, zin in sex) Ovu test helemaal blanco. Snap er niks van. Zit op dag 18 van mijn cyclus die naar verwachting 35 dagen is. Je zou toch zeggen dat er dag wel een eisprong te verwachten is. Of het is helaas weer zoals voor mijn zwangerschap van mijn zoontje. Helemaal geen eisprong. Van de week maar netjes klussen (wat een straf hahahaha) en misschien toch maar even contact opnemen met de gyn.

#4350489 Quote

Hay meid!

Nou waardeloos en onzeker dit zeg! Dat klussen is zeker geen straf! hahah maar zal inderdaad even bellen met de gyn, die kan je misschien gerust stellen en anders verder helpen.

Hier gaat het goed! Vrijdag 11 weken alweer! Fijn! Morgen naar de vk voor het eerst weer……….

Hoop dat je me snel achterna komt!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

#4350499 Quote

Heey micro,

Lekker dat het goed met je gaat. 11 weken alweer nog 29 te gaan. hhahah ( na de 20e week gaat het veel sneller hoor dus geniet ervan) Bijna uit de gevarenzone dan. Weet wel dat ik heeeeeeeel blij was toen ik 13 weken was en nog blijer toen ik 24 weken was. Werden er uiteindelijk bijna 42.

Heb inderdaad met de gyn gebeld nog en mag woensdag al komen. Gaan ze even kijken of ik zelf een cyclus heb (of gehad) en plan van aanpak. Werd er tussengepropt. Heel fijn dat ik zo snel mag komen.

#4350688 Quote

Nou inderdaad, dat wachten is zo vervelend! Succes meid, ik hoop dat het goed gaat!

Liefs Jessica

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct