Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595102 Echo Gehad

• Auteur

Hoi allemaal. Ik ben even een paar weekjes weggeweest. Eerst op vakantie en daarna mega druk op het werk. We hebben onze 1ste echo gehad en dat was helemaal top!
    We lopen precies op schema en zijn 16 feb uitgerekend. Bij mijn vorige zwangerschap liep ik achter en kreeg een miskraam.
    Ben dus heel blij dat we nu op schema lopen en dat er al een mooi kindje te zien was met armpjes en beentjes.
    Nu 3 aug weer een echo en dan is het helemaal officieel!!!

#4350458 Quote

Wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad! Het is en blijft toch een wondertje dat zoiets in je buik kan groeien. Geniet ervan!

#4350459 Quote

super!!! gefeliciteerd.
    Geniet er lekker van.

#4350469 Quote

Gefeliciteerd.
    Te gek om je kleintje weer te zien en vooral dat hij/zij het goed doet
    Ik heb morgen weer een echo
    (ben 15 februari uitgerekend)
    Het blijft elke keer spannend.
    (wij hebben om de 2 weken een echo ivm met eeneiigetweeling zwangerschap en eerder genetische afwijkingen)

gr Mevanne

#4350470 Quote

Oh super gefeliciteerd met je mooie echo
    Met hoeveel weken had je de eerste echo??

#4350503 Quote

Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!

#4350514 Quote

Ik had de echo met 8 weken en 6 dagen. Moet wel zeggen dat de vk zelf de echo doet en er ook super makkelijk mee is. Dat is niet overal helaas.

#4350628 Quote

Ik heb al 3 echo’s gehad met de 6 weken en 9 weken en gisteren met de 11 weken het ging heel goed je begon al veel te zien leuk hoor was helemaal trots:).
    Goedzo dat het goed ging fijn om te horen.
    Ik moet volgende week vrijdag weer naar t Ziekenhuis voor een onderzoek maar komt goed.
    Ik ben 6 februari uitgerekend.

Grtjes Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct