Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595110 Toch Afscheiding Of Verlies Vruchtwater

• Auteur

Hoi meiden,

Sinds vanavond heb ik het gevoel dat ik veel afscheiding verlies. Nu ga ik net naar de wc en zie ik dat het geen afscheiding is. Nu ben ik bang dat ik elke keer druppels vruchtwater verlies. Ben vandaag 31 weken en volgens mij is het daar toch nog echt te vroeg voor. Hebben jullie daar ook last van? Vind het ook zo wat om daar meteen de vk voor te bellen.

Groetjes…

#4350510 Quote

ik heb ook afscheiding volgens mij is dat normaal,en als je vruchtwater verliest dan zitten er meestal witte vlokken in je urine ,ik zou dat maar eens in de gaten houden.
    gr cinderella 30.2 weken zwanger

#4350521 Quote

Dank je wel. Het is alweer wat afgenomen,maar hou het zeker in de gaten.

Groetjes…

#4350580 Quote

Ik zou morgen toch wel even bellen. Zij kunnen dit zo even testen met een stripje, dan weet je t zeker en zit je niet met infectie gevaar ed…

#4350597 Quote

Heb net gezocht op internet, maar dat maandverband bestaat volgensmij niet ( -; ik kan me herrinneren dat iemand het daar is over had. Maar kan er niets over terug vinden, dus zal wel niet zo zijn. Over dat testje bij de verloskundige klopt wel, kan me herrinneren dat ze dat bij mij met een wattenstaafje deden. Mijn vorige twee bevallingen zijn beiden begonnen met het breken van de vliezen. Ik verloor toen ook de slijmprop.. en bij mij was het in beide gevallen eerst wat rozige afscheiding (drap zegmaar haha) en daarna was ik zegmaar aan het plassen, maar het hield niet op. Zo voelde het bij mij. Maar dit was bij de eerste met 38+2 weken en de tweede 40+3 dagen, dus mocht het vruchtwater zijn bij jou, dan is dat wel erg vroeg, maar het kan. Gewoon ff bellen.

Liefs mammma

#4350608 Quote

Ik zou ook even bellen …vrucht water ruikt ook heel weeig…daar zou je het aan kunnen herkennen, plus urine is heel anders van kleur…
    Het zou kunnen zijn dat je een klein scheurtje in je vliezen heb…en dat je af en toe eens wat verliest!! Ik hoop het niet voor je meid…! Succes

#4350633 Quote

is het niet gewoon urine? Heb ik de laatste dagen steeds meer last van, vooral als hij met z’n voetjes onder ligt.

melanievangeest
    Bijdrager
    #4350652 Quote

ik zou ook de vk bellen hoor, daar zijn ze immers voor!

#4350674 Quote

ik zou ook maar even bellen en met een potje urine langs gaan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct