Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595112 Getest

• Auteur

hoi hoi,

heb net getest met een vroege testjezelf test maar helaas nog niets op te zien…. we wachten wel ff af… misschien had ik beter tot morgen vroeg kunnen wachten… nog geen tekenen van de RD’s en af en toe scherpe steekjes in mn onderbuik links dan rechts… mocht ik meer weten dan horen jullie het weer!!!

liefs kim

#4350468 Quote

ja ik ook, ik ben echt overtuigd deze keer!! ik had wel gehoopt een licht streepje te kunnen zien, kan ochtrend urine of avond urine echt veel schelen?? zeg jij, morgen ochtend weer testen?? of dan pas zaterdag ofzo????

als ik 14 dagen na mn ei reken is het komende dinsdag pas mn NOD… dan zou ik zaterdag pas op zn aller vroegst kunne testen…

sorry voor mn vragen vuur!!!

liefs

#4350486 Quote

Hey Kim

Ik zou niet meer die vroege testen kopen heb vaak gehoord dat die niet zo betrouwbaar zijn en is ook zonde van je geld toch.
    Hoe moeilijk het ook is gewoon ff wachten totdat je met gewone test kunt testen.
    Ik vond het wachten ook echt verschrikkelijk maar het is wel beter.
    Ik denk ook dat je er veels te veel mee bezig bent mocht het nu niet gelukt zijn probeer eens er wat minder mee bezig te zijn, is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar mij heeft het wel goed gedaan om er ff niet zo mee bezig te zijn en die maand ook zwanger geraakt!!!

Ochtend of avond urine maakt heel veel uit zo vroeg in de zwangerschap omdat ochtend urine meer geconcentreerder is dan avond urine.
    Ik heb 1 test gedaan met ochtend urine en de andere was wel in de ochtend maar niet de eerste urine maar dan heb je nog niet zoveel gedronken.

Succes met wachten en hopelijk zometeen een mooie test

Liefs Kim

#4350491 Quote

oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee begint er wel op te lijken hé?

SPANNEND DIT!!!!!!!!!!!!!!!!

Succes meisie!

Liefs Jessica

#4350493 Quote

ow trouwens: ik testte pas een week na mijn nod positief!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

#4350504 Quote

gelukkig ben ik er overdag niet zo mee bezig, maar thuis achter de pc is het wel verleidelijk, laatste 2 nachten wel dat ik niet kan slapen… ik ga dan maar wachten tot?? dinsdag maar denk ik… ik heb gelukkig niet het gevoel van ik MOET zwanger worden…

maar wel bedankt voor de tips!!!!! het is inderdaad makkelijker gezegt dan gedaan…

hoe ist verder met je??? ik maak ook geboortekaartjes op maat, ik ontwerp ze… check http://www.278design.nl hihi ff promoten daar bij de zwangere dames!!!

liefs kim

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4350505 Quote

Ik testte net als micro ook pas een week na NOD positief vorig jaar. Dus die vroege testen zijn aan mij sowieso al niet besteed. Hoop voor je dat ze weg blijven die rode duiveltjes. Dus zou op zijn vroegst dinsdag testen en dan met de allereerste urine. Lekker geconcenteerde hahahah.

#4350508 Quote

thnks meiden xxxx

#4350512 Quote

Wachten duurt altijd te lang he? Snap het wel. Maar zolang er geen bloed komt is er hoop!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct