Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595147 Neomi85

• Auteur

Hay meisie!

Zag dat je reageerde en dat je zei dat je me miste: JIJ SCHAT!!

Zoals je misschien al is opgevallen, ik kon het niet laten om met jullie mee te kletsen! Ik ben dus niet écht weg! Blijf jullie volgen ok?

Hoe gaat het nou? Lukt het al een beetje meid? Ik hoop dat je me snel zal volgen! Je bent een schat van een meid en dus ook een schat van een moeder, dat weet ik zeker!

Hier alles goed! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

#4350515 Quote

haha ja mis je eigenlijk wel! we hebben ook zo’n poos samen op zwanger worden forum gezeten! op een paar na, zijn me “oude” forum bekenden allemaal al zwanger en dan zoek ik ze af en toe ff op! al zijn de andere meiden ook super hoor ;-)))
    maar had gehoopt met jullie allemaal door te kunnen! om het gevoel toch een beetje te kunnen hebben hou ik je lekker in de gaten haha en ook starbucks!
    Fijn dat alles goed gaat meid!!
    Hier gaat het wel goed verder!alleen super ongi! Bah wil wel meerdere keren per dag douchen! hoop dat ie gauw weer weg is kunnen we weer klussen.Ga volgende week naar een dietist…wil zo graag die kilo kwijt op een verantwoorde manier!ben bang dat ik door overgewicht misschien nog niet zwanger ben…maar hoeft natuurlijk niet!
    we zijn bijna klaar met verhuizen…zaterdag gaan we helemaal over! Heerlijk misschien dat ontspanning in ons nieuwe huisje dan wat succes gaat brengen….anders gaan we gewoon weer door!
    we hebben het toch niet in de hand ….
    fijne avond en geniet van je baby!!!!

xxxxx

#4350680 Quote

Hey!!

Poeh, verhuizen, wat leuk!!!!!!!!!!!! Misschien heb je dan afleiding en lukt het dan beter! Ik hoop het zo voor je!

xxxxxxxxxxxx tot snel, liefs Jessica

#4351700 Quote

Hey lieverd!

Ik ben er ook nog voor je hoor 😉
    Nu wel veel minder op het forum aanwezig maar als ik kijk dan ook altijd hier even. Elke maand weer even een steek om te lezen dat het die ronde weer niet raak is. Duim toch echt heel hard voor je.. (en voor nog een paar “oude bekende”)

Maar als ik het goed begrijp ben je nu dus verhuisd / over. Alles goed verlopen?
    De kleine meid de eerste nacht in haar nieuwe kamertje goed doorgekomen?

succes bij de dieetist. maak je er niet te veel zorgen om he!

Liefs Lisette

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct