Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595149 Zucht

• Auteur

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk). Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger zou zijn omdat, ik mij precies zo voelde als bij mijn 2 vorige zwangerschappen. Alles klopte behalve een positieve test. Gisteren heb ik getest omdat mijn man en ik beide thuis waren. Negatief grrrr. Toch voelde ik me gisteren nog steeds zwanger. Bij mijn beide dochter teste ik 2 dagen na mijn NOD positief dus ik had nog hoop. Gisteravond voelde ik me niet meer zo grieperig en beroerd ook had ik het niet meer zo warm als de rest van de week. Vanochtend nog een beetje beroerd en voor de rest niets meer. Op mijn werk een beetje rose/bruin slijm (sorrie) bij het afvegen dus, helemaal overtuigd dat ik ongesteld ga worden, Tot op heden niets geen buikpijn, afscheiding niets. Ik denk dat we een ronde verder gaan.

Liefs Linda,

#4350507 Quote

mmmm maar als het niet doorzet kan het toch?? als je altijd pas 2 dagen na NOD positief getest hebt…??? ik wil geen valse hoop geven hoor, maar ja we moeten allebei wachten haha…

sterkte liefs kim

#4350518 Quote

het kan nog meid…al snap ik dat je nu de moed al wat hebt laten zakken…misschien innesteling?
    ik heb het eens zo erg gehad dat iker van overtuigd was zwanger te zijn, alles klopte ook behalve de test! dat ik na me ongi getest had(schaam schaam) ik dacht misshcien was het een tweeling…hahaha dom he?! maar je geest is zo overtuigd dan…niet verder vertellen hoor hahaha
    wacht nog ff af, en test over 2 dagen weer als je ongi niet is doorgebroken?
    heb je normaal ook last van eerst wat rood/bruin met afvegen of zet het direct door?
    ik duim voor je!

liefs

#4350602 Quote

Oh…dat wachten is echt killing!! Ik snap je….Maar zolang je ongi niet doorzet is er altijd nog positieve hoop! Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test straks in handen hebt! Hou je ons op de hoogte?

Liefs Lynn

#4350689 Quote

Balen meid! Ik hoop het voor je! xxxxxxxxxxxxxxx

#4350742 Quote

het wil nog niet echt doorzetten. Maar heb nu wel wat meer afscheiding en dat is meestal het teken dat ik ongi ga worden. Ben nu bijna 2 dgn overtijd heb dit anders nooit. Als ik meer nieuws kom ik het melden.

Liefs Linda,

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4350746 Quote

Gatver wat balen! 🙁 Ohhh je lichaam kan je dan zooo voor de gek houden. Niet leuk! Succes meid…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct