Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595205 Weet Iemand Hier Raad Mee

• Auteur
  • ChaBas
    Bijdrager

hallo allemaal…
    nou zoals een paar misschien van jullie weten zijn wij nog steeds bezig met een kleintje…
    maar ik heb nu iets mee waarvan ik echt effe met mijn handen in mijn haren zit…
    ik ben afgelopen dinsdag ong geworden (terwijl ik eigenlijk volgende week moet worden)
    en ik heb sinds dinsdag middag ineens wat donkere geel/bruine urine….
    heeft iemand dit ook mee gemaakt…..???
    XxX ChaBas

#4350565 Quote

oe nee daar heb ik geen ervaring mee!
    zou anders ff de huisarts bellen wat dit is? drink je wel genoeg?
    hoop dat iemand antwoord heeft voor je!
    liefs

#4350605 Quote

Hai,

Ik heb helaas ook niet het antwoord voor je maar het zet je wel aan het denken….Heb je normaal gesproken wel een hele regelmatige cyclus? Ik zou als ik jou was ook even de huisarts bellen, je kan allicht advies vragen toch? Ik hoop voor je dat het iig niet doorzet. Hou je ons ff op de hoogte?

Hou je taai! Liefs Lynn.

ChaBas
    Bijdrager
    #4351001 Quote

nou hoe misterieues het is gekomen zo is het ook weg gegaan… en ik drink behoorlijk veel… ik ga maandag wel een testje doen… maar ik heb geen buikklachten… maar wel bedank voor jullie tijd…. jullie horen nog wel van mij….

#4351109 Quote

Soms kan je ong eerder komen omdat je bevoorbeeld ziek bent. Dat kan dan soms een week na je vorige ong opeens komen. Omdat je urine wat donkerder was kan het best dat je iets onder de leden had.

ChaBas
    Bijdrager
    #4351921 Quote

maja… ik heb nu op dit moment nergens meer last van.. mijn urine is op dit moment echt gewoon kraak helder.. en dat met mijn ong vind ik nog steeds een radels… maaarrr nieuwe weken nieuwe kansen.. blijven proberen… succes iedereen…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct