Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595280 Ik Begrijp Er Niets Van

• Auteur

Lieve dames,

Kan iemand mij helpen met het volgende: Zoals jullie weten zijn wij in ronde 11 beland voor ons eerste kindje! Nou heb ik een vrij regelmatige cyclus behalve de afgelopen 2 maanden (opeens 25 dagen i.p.v 28 dagen) We zijn ook al een aantal maanden bezig met ovutesten en ik heb elke maand op vrijwel exact dezelfde dagen mijn ei…namelijk dag 12 en 13 en nu dacht ik vandaag: ach….laat ik eens testen terwijl het nu pas dag 9 is en tot mijn grote verbazing had ik nu 2 donkere streepjes op mijn ovutest…..We zijn natuurlijk weer vaak aan het klussen 🙂 maar toch vind ik dit een beetje gek. Ik hou het trouwens allemaal goed bij (vind het ook fijn om te weten wanneer ik wat kan verwachten) maar ik ben nu een beetje in de war….

Liefs Lynn.

#4350646 Quote

Hoi hoi, ik heb altijd rond dag 14-15 mijn ei maar de laatste keer ook al rond dag 12. Dus het kan heel goed dat hij eraan komt!! Succes en goed doorklussen!!XXXX

#4350654 Quote

ik zou zeggen, lekker gaan klussen en nog even poosje doorgaan met testen….weet je zeker dat je hem niet mist!!
    Jullie zijn ook alweer ene poosje bezig! wij zitten nu in ronde 9 en het wordt elke maand zwaarder als ik weer ongi wordt…heb jij dat ook?
    weet soms ff niet hoe er mee om te gaan! we doen eigenlijk alles goed!
    succes meid! hoop dat ie raak schiet 😉

liefs

#4350659 Quote

@Neomi85: We zijn zeker alweer een poosje bezig! In September 1 jaar….Ik heb hetzelfde als jij hoor, soms wordt ik er zo moe van en dan kijk ik om me heen en dan lijkt het wel alsof iedereen zwanger is en vraag ik me af wat wij dan niet goed doen?? Maar op datzelfde moment denk ik: Ach…onze tijd komt nog wel… Het is niet makkelijk om positief te blijven maar we moeten het gewoon blijven proberen. Wanneer heb jij je NOD? Ik hoop voor jou natuurlijk ook dat ie raak schiet 😉 We houden elkaar op de hoogte, oke?

Succes!! Liefs Lynn.

@mamma-anna: Bedankt voor je reactie! Hoe is het met jou? Voel je je goed?

Liefs Lynn.

#4350672 Quote

Hoi

Wij zitten in de 13de ronde nu !

En moet zeggen dat in het begin mijn cyclus ook 27 a 28 dagen was maar tegenwoordig zit er wat speling in van 25 tot 30 dagen dit is nog steeds vrij regelmatig hoor .

Ik zou me er geen zorgen over maken kan wel eens wat verschillen door stress ziekte of wat dan ook ik zelf doe geen ovulatie testen meer wij proberen om de 2 a 3 dagen gewoon te klussen weet ik zeker dat ik ergens goed zit wat betreft mijn ei. Ik heb al teveel geld uitgegegevn aan ovulatietesten en zwangerschapstesten ik hoop dat je snel zwanger test want na ronde 12 word het pas echt zwaar en zakt echt de moed in de schoenen dat had ik in elk geval .
    Het is elke maand een teleurstelling als je nod komt maar ronde 12 viel me gewoon echt zwaar omdat we toen een jaar bezig waren en ik terug aan het denken was dat het toen zo spannend was en nu gewoon irritant dat het niet lukken wil !

Maar zou me echt niet druk maken om 25 dagen cyclus dat heb ik in een jaar tijd ook al drie keer gehad !

Heel veel succes !

#4350685 Quote

Hai Bloemmie,

Bedankt ook voor je reactie! Het is altijd wel geruststellend als meerdere mensen je kunnen helpen. Ik ga me er maar niet al te druk om maken maar ik vond het gewoon een beetje raar.

Wat vervelend dat jullie al in ronde 13 zitten! Ik kan me goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt….Ik heb dat ook wel hoor, het is toch elke maand weer een teleurstelling als het weer niet is gelukt. Ik hoop voor jullie dat jullie niet meer door hoeven naar ronde 14 en dat je gauw in verwachting bent! ik duim voor je!! (en natuurlijk voor mezelf en alle anderen) Is dit ronde 13 voor jullie 1ste kindje?

Houd moed en succes meid! Liefs Lynn.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4350705 Quote

hee
    ik heb me NOD pas de 15 augustus, ben net ongi geworden ;-(
    Ja een van me beste vriendinnen is zwanger, gisteren 1e echo gehad dan is het wel confronterend! en ze was ook nog eens in de 1e ronde zwanger…ik gun het haar heeeel erg hoor maar soms is het gewoon moeilijk!
    en net wat je zegt onze tijd komt nog wel! ik begon met een cyclus van 36 dagen en sindsdien elke maand minder nu zit ik dan op 29 dagen misschien dat het dan nu gaat lukken…we zullen zien! we blijven, duimen, hopen en geloven!!
    liefs

#4350706 Quote

Hier een augustus mamma die dit topic toevallig voorbij zag komen. Voor zover ik weet is je ovulatie niet een x aantal dagen na de start van je menstruatie, maar 14-16 dagen voor je volgende eventuele menstruatie. Als je nu een 3 dagen kortere cyclus hebt, klopt het in mijn ogen dan ook dat je je eisprong 3 dagen eerder hebt. Heel veel succes!

#4350712 Quote

@mammavanbijna3: Bedankt! Als je het zo stelt dan is het indd wel logisch! Zie je….toch een antwoord wat voor mij wat meer duidelijkheid schept…Thanks!!

@Neomi85: We blijven zeker duimen en goed ook 🙂 Ik snap het echt helemaal!! Een aantal kennissen van mij zijn nu ook in verwachting en ik gun het ze ook maar het is best confronterend en moeilijk omdat onze kinderwens ook zo groot is!! Maar we geven niet op en blijven geloven op een volgend positief resultaat.

Liefs Lynn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct