Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595326 Ik Ben Nieuw Dus Ik Kom Me Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik wilde mezelf even voorstellen aangezien ik besloten heb over te stappen op mee te praten in plaats van mee lezen.

Ik ben Lieke, 27 jaar en woon samen met mijn man in Singapore. We willen graag kinderen en waren, tot 6 weken geleden, goed op weg. Helaas is het hartje bij week 7 ermee opgehouden en moest ik een curretage ondergaan.
    Daar heb ik dan ook meteen een vraag overgelijk een vraag. De curretage is een maand geleden, maar nu weet ik niet vanaf wanneer mijn cyclus weer begint en hoe het nu zit, aangezien mijn lichaam verwarrende signalen afgeeft (ongi signalen, 2 dagen bloedverlies en dan niks meer). Hebben jullie enig idee?

Alvast bedankt en iedereen veel succes gewenst,
    Groetjes Lieke

#4350692 Quote

Hallo Lieke,

Allereerst welkom!! Wat een heftige geschiedenis zeg!! Pfff…..heel heftig meid!
    Ik weet overigens niets hoe dat gaat na een curettage, ik denk wel dat het even duurt voordat alles weer ‘normaal’ is, het is niet niets wat je lichaam heeft moeten doorstaan. Ik zou het even de tijd geven en anders even contact opnemen met jullie huisarts. Hij/zij kan je vast wel adviseren.

In ieder geval succes!

Liefs Lynn.

Playbunny22
    Bijdrager
    #4350711 Quote

Hoi lieke,

Ook vanuit hier welkom op deze forum.. Tis heel wat je al weer mee heb gemaakt.. Ik heb wel is een curretage mee gemaakt. Meestal als ze dat gedaan heb ben je zeg maar gelijk ongesteld. Je moet dan ff aankijken hoe en wat, zoals je al zij dat je 2 dagen ongesteld ben geweest( bloed verlies) ik heb zelf ook niet langer dan 2 dagen. Hoeveel dagen zaten daar tussen van uit je curretage en je bloedverlies. Stel dat het 24 of 25 dagen mag wezen dan moet je vandeze uit gaan. Maar zoals lynn al zeg je lichaam moes ook gewoon herstellen, het kan nu bv 24 of 25 wezen en volgende maand 28. Ik weet niet wat je cyclus hier voor was natuurlijk.

In ieder geval heel veel succes!

Liefs Priscilla

#4350719 Quote

Hallo Lynn en Priscilla,

bedankt voor jullie reacties.

@ Lynn, in Singapore kennen ze niet echt een huisarts, maar ik zou contact op kunnen met de gynaecoloog waar ik onder behandeling was.

@ Priscilla, er zat ongeveer 22 dagen tussen, dus zou wel een redelijk normale cyclus kunnen zijn voor mij, aangezien ik voor mijn zwangerschap standaard 28 dagen had.

Ik denk dat ik het gewoon nog even afwacht en misschien de ovu-testen ga gebruiken om wat meer inzicht te krijgen.

Groetjes

Playbunny22
    Bijdrager
    #4350739 Quote

Hoi iph,

Ja dan zou je nu 22 dagen kunnen hebben, en mis volgende maand langer. Gewoon om de dag klussen kan je ook niet missen hahaha:D. En dan merk je volgende maand je nieuwe cyclus.

Groetjes Priscilla

#4350744 Quote

Hi Lieke,

welkom! Vervelend, brr, een miskraam! Ik heb hetzelfde gehad 3 jaar geleden, heel naar! Ook ik heb een curettage gehad en ik ben daarna meteen zwanger geraakt. Na de curettage heb ik een dikke week bloedverlies gehad, toen na een week nog een eenmalige (flinke) bloeding en toen niks meer. Achteraf gezien had ik 2,5 week na mijn curettage alweer mijn eisprong, dus mijn cylus kwam wel weer snel op gang.
    Sterkte meid en succes maar weer!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4351043 Quote

Dank je wel dames, ik denk dat ik dan maar gewoon afwacht en ondertussen door blijf klussen.

Groetjes!

#4351360 Quote

Hay meid,

Ik ben na 6 weken pas ongesteld geworden en daarna was alles weer op regel gelukkig. Het kan heel lang duren! Eerst ontzwangeren en dan nog eens een eisprong krijgen en dan pas ongesteld!

Voor je gevoel duurt het een eeuwigheid maar op zich herstelt je lichaam snel als je kijkt naar alles wat weer op regel moet komen!

Komt goed! (trust me I know!)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct