Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595453 Rust Doet Wonderen

• Auteur

Vandaag met 34 wkn weer een groei echo gehad.
    De rust die ik moest houden heeft wonderen gedaan…want beide damens waren zo een 500 gr gegroeid!

Baby A nu ongeveer 1900 en B 2350!

Op naar de 36 weken zeg ik!!
    Nog twee weken me rust houden en ik zet prachtige gewichten op de wereld!!
    Met 36 weken word ook de ring van mijn baarmoedermond gehaald en dan heb ik al een behoorlijke prestatie geleverd voor een tweeling zwangerschap!!

Heerlijk gevoel!! Vandaag ben ik 33 geworden en had me geen beter cadeau kunnen wensen!!

#4350827 Quote

Ooh wat goed!!! Je hebt het echt heeeeeel goed gedaan!!! Ik hoop dat het bij mij ook zal helpen, heb 1 augustus de groeiecho.. En van harte gefeliciteeeerd he met je verjaardag!! 🙂

ButterflyJess
    Bijdrager
    #4350831 Quote

Gefeliciteerd met je verjaardag EN de goede echo!!
    Je doet het blijkbaar goed, en je kleine meisjes profiteren daar duidelijk van. Die voelen zich blijkbaar nog wel prima daarbinnen. Nog even zo proberen te houden…

#4350833 Quote

gefeliciteerd met je 33e verjaardag.super dat je meisjes goed groeien.lekker rustig aan doen verder.
    wens je nog een fijne verjaardag ;-))

#4350891 Quote

Geweldig nieuws, ben trots op je! Gefeliciteerd!

#4350927 Quote

Gefeliciteerd met je verjaardag!! En wat goed dat je je rust goed neemt!! Echt super dat het zo goed gaat met je meisjes.

Xxx

#4350951 Quote

Happy birthday!
    En fijn dat de echo goed was, rust doet soms dus toch wonderen 🙂

#4351037 Quote

gefeliciteerd.. en idd wat goed zeg dat je ze tot nu toe al binnen houd.Je hoort soms met meerlingzwangerschappen zulke spook verhalen dat je er bang van wordt.maar toppie hoor.
    xx nice

#4351254 Quote

Marinde wat een goed nieuws!!! Daar kun je trots op zijn!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct