Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595459 Van Fles Naar Tuitbeker

• Auteur

Hallo,

Mijn dochter Sanne is nu 7.5 maanden oud. Ik vind het tijd worden voor een tuitbeker.

Ik heb de beker al meerdere malen aangeboden. Soms drinkt ze er wat uit (eigenlijk heel weinig) maar vaak gaat ze er op bijten en laat ze hem daarna vallen.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Groetjes Anneke

#4351079 Quote

steeds weer opnieuw proberen, met ongeveer 1 jaar bleek onze zoon er aan toe te zijn en is de fles in de kast verdwenen.

#4351127 Quote

Vivienne is nu bijna 7 maanden en ik wilde ook beginnen met overgaan op de tuitbeker. We waren al begonnen, maar toen is ze ineens een stuk minder gaan drinken dus vond ik het niet slim om over te stappen. Wij deden op aanraden van CB eerst yoghurt in de beker, zodat ze goed kunnen oefenen met het verdelen van hoeveelheden. Als dat goed gaat dan stappen we over op ander drinken.

#4351207 Quote

de beker van Nuby…die bevallen mij perfect..die hebben toch een siliconen tuitje en is dus niet zou hard en ze moeten toch op een andere manier drinken.
    ze zijn eral vanaf 6 maanden met handige handgrepen eraan…

succes!!

#4351273 Quote

Hier ook een Nuby en bevalt ons goed.

#4351575 Quote

Bedankt dames!

Ik heb de tuibekers van Difrax. Die hebben ook een zachte tuit. Ik blijf het gewoon proberen en als ze niet genoeg drinkt dan maar gewoon weer met de fles.

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #4351590 Quote

Bij de nuby-beker kun je de tuit zo verwisselen door een speen. Ik heb hem ook omdat mijn zoontje niet meer wilde drinken. Heb de difrax ook staan maar vind de nuby veel makkelijker.

MissM
    Bijdrager
    #4352338 Quote

ik gebruik de tuit van avent. die past ook in de flessen en de speen past ook in de tuit!
    heb ook er 1 van difrax maar die pakt hij nog niet (bijna 7 mnd) de avent gaat wel maar hij drinkt vaak nog te snel eruit en verslikt zich dan. melk gaat iets beter als sap of thee

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct