Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595485 Vruchtwater Ervaring Gevraagd

• Auteur

Dames ik heb weer wat hoor………..

Als ik loop verlies ik elke keer beetjes vocht…
    Het is geen urine want is beetje vettig het is wel heel dun dus geen slijm verlies en als ik het voel lopen is het ook niet of ik plas althans het voelt niet vanaf mijn blaas ????

Maar als ik ruik kan ik geen onderscheid maken want draag nu maandverband en dat heeft ook een luchtje……..

bedankt alvast weer voor de reacties.

#4350849 Quote

misschien even maandverband halen zonder luchtje. Vruchtwater is zoetig daar kun je het aan herkennen.
    Bij de vk en h-arts kunnen ze ook testen met een teststripje misschien dat je dat kunt doen.
    succes

#4350852 Quote

nou net VK gebeld

en mocht even langs komen en staafje kleurde gelijk zwart dus ja hoor vruchtwater

moet nu vanavond weeen krijgen en anders morgen ochtend in ziekenhuis zijn

#4350855 Quote

o jee meid toch… toch nog! spannend

#4350865 Quote

spannend! Maar, morgen heb je waarschijnlijk jullie uk in je armen. Veel succes!

#4351009 Quote

suc6 meid

#4351015 Quote

zo.. dat is spannend! zo kan het ineens heel snel gaan! leuk! en succer ermee. x

#4351028 Quote

En… hoe is het gegaan vanacht??? Maar goed dat je het wensenlijstje bijna af had voor de kado’s 🙂 heel veel succes.

#4351085 Quote

oh spannend! Ik had precies het zelfde, om dat je dan een vergrootte kans heb op infecties hebben ze bij mij de boel toen ingeleid. Ook i.v.m. m’n migraine maar dat was toch wel de hoofdreden. Ben heel benieuwd!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct