Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595594 Tip Voor Naar Klachtje

• Auteur

Hoi Ladies,

Sorry ga me toch naar jullie wenden, wie weet hebben jullie goede tips….

Helaas last van aambeien, en wat zeggen ze dan… tja dat hoort bij zwanger zijn 7 van de 10 krijgen dit en dat gaat pas na de bevalling over…

daar wil ik liever niet op wachten.

hebben jullie geweldige tips,
    sperti en curanol ken ik inmiddels

iemand ervaring met het middeltje van dr vogel of andere middeltjes, wondercrempjes, tip voor pijn te bestrijden…

hoop dat jullie me kunnen helpen

#4350967 Quote

hoi,
    ik heb lidocaine creme met vaseline gekregen van de dokter en het werkt perfect .pijnstillend en verzachtend,heb er geen last meer van.
    gr cinderella

#4350992 Quote

he, thanks voor de tip…….duurde het lang voordat het ging werken?

vandaag toch de dokter nog maar een keer bellen
    zo gek dat ze zeggen je moet het er maar mee doen

#4351002 Quote

Haiiii…
    Ik had 2 weken geleden ook last van een aambei..
    Heb theranal creme gehaald..(zit ook lidocaiine in..) en binnen 2 dagen was deze aambei weg!!!!

In de kraam gebruikte ik altijd lidocaine zalf..wonderlijk spul..want zo aambei kan vreselijk in de weg zitten!

#4351019 Quote

Hoi Hoi,

Wat wij in de kraam nog wel eens gebruiken is neusspray. Dat klinkt gek maar dat kan de zwelling verminderen.

Succes!

#4351024 Quote

na 1 dag voelde ik al vermindering echt goed spul haha. gr

#4351036 Quote

hee vervelend he! ik ken het had het bij mijn zoontje zijn zwangerschap ook eentje.die is blijven zitten is een heel kleintje hoor haha maar heb er geen last van.
    Sterkte want ik weet niet welke middeltjes helpen.Anders ff langs huisarts.
    xxx nice

Bloempje27
    Bijdrager
    #4351188 Quote

Aambeienzalf van Dr Swaab

#4351268 Quote

had een hele tekst getypt en weg is ie….

nou vanmiddag naar de apotheek geweest, lidocaine creme met vaseline kreeg ik mee de andere niet, daarover is te weinig ekend met zwangerschap
    het is in gebruik dus ben beniwued… hoop dat het snel werkt en ik een nacht goed kan slapen…

thanks voor de tips in ieder geval…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct