Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595772 Schommelstoel

• Auteur

heb een schommelstoel en vind het echt ideaal hij slaapt er heerlijk in,weet mag niet te lang maar het is zo handig dat extra “handje”wat helpt. hebben jullie ook 1 en wat vinden jullie kleintjes ervan.

#4351124 Quote

haha ja wij hebben er al een tijdje een.
    en als alicia honger heeft en daarin gaat vind ze het allemaal wel best!

#4351144 Quote

Ik heb via marktplaats er 1 van fisher price gekocht. Slapen doet hij er niet in maar kan er zich wel helemaal in vermaken.

#4351178 Quote

Ik had er nog eentje van mijn oudste, die was al bij heel wat vriendinnen langs geweest ook! Waren er allemaal erg blij mee! Slapen doet Tim er eigenlijk niet in. Hij houdt het max een minuutje of 10 vol. Wel handig als je even naar het toilet moet, iets voor de andere kids moet doen of zo….

#4351179 Quote

wij hebben de Graco sweetpeace.. ideaal dat ding is een schommelstoel die van af de eerste dag tot 6maand kunt gebruiken

#4351189 Quote

ik heb een graco… super ding!! alleen wil ie er niet echt in slapen… ding is wel heel handig als ik ff mijn handen vrij moet hebben

#4351314 Quote

Ik had er eem geleend van mijn broer. Ivo slaapt altijd in zijn bedje, heeft geen problemen met inslapen. Ivo heeft 3x in dat ding gezeten en toen hebben we m teruggebracht. Ivo zat er echt in van ‘ is dit het nu? Hoe kan ik hierin nu spelen!’.

Voor ivo geen succes dus omdat het een passief ding is, in een wipper kan hij zelf nog een beetje wippen. Alhoewel hij daar ook niet veel in zit.
    Ivo ligt meestal in de box. Ik heb de babysit van triptrap, ideaal omdat ie hoog zit voor de poes als ik even uit de kamer moet.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct