Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595797 Grote Baby Of Niet

• Auteur
  • laos
    Bijdrager

Ons kindje loopt 10 dagen voor…nu zegt de ene dokter dat dit normaal is en vandaag was ik bij een erg irritante arts die juist zei dat ons zoontje fors is en dat ik suiker moet laten testen. Ik snap er niks meer van en ben nu heel bang voor een enorm kind. Hebben jullie ervaring met dit en is er iets wat ik kan doen om de groei zelf te reguleren of zo??

#4351168 Quote

bij de geboorte van mijn dochter zeiden ze ook dat ik een groot kindje zou krijgen.ze woog net 7pond bij de geboorte.
    ik zou voor de zekerheid wel je suiker laten testen zodat je weet of dat wel of niet goed is.
    sterkte ermee.

#4351195 Quote

Ons kindje weegt nu 2350gr en ben 33wkn zwanger.. onze kleine zou rond 40wkn 6 enhalf tot 7pond zijn vertelde de gyneacoloog vanochtend..

#4351223 Quote

Mijn 1e zou ook zwaar zijn, uiteindelijk was hij lang en niet heel zwaar. Zwaar hoeft geen probleem te zijn, maar ik zou dan wel iets medisch laten uitsluiten.
    Zijn jij en je man groot?

#4351241 Quote

hoi meiden

ik krijg volgende week weer groei echo heb met 28 weken ook een gehad en schatten ons ventje 8 pond als ie geboren wordt zien het donderdag wel verder hoop dan dat de gyn zegt dat ze em eerder laten komen

groetjes tamjoh

#4351243 Quote

onze oudste was ook 8 pond en die is vacuum gehaald omdat me bekken te smal zijn dus hoop dat dit ventje eerder gehaald wordt dan

#4351270 Quote

eigenlijk wel goed dat je verschillende artsen krijgt, houden ze het in ieder geval in de gaten!! (positief bekijken is mijn motto dat zie je wel he hahaha)

even laten testen, en de volgende keer naar vragen hoe zij het dan zien, misschien wel eerder inleiden en niet wachten tot 42 weken…

succes

laos
    Bijdrager
    #4351366 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Mijn man en ik zijn van normale lengte en postuur.m’n buik is ook helemaal niet groot ofzo en dat zou dan toch ook moeten?
    Hoop maar dat het idd meevalt……

#4351398 Quote

Onze baby was met 20 wkn echo al groot. Laatst voor suiker getest. Vk vond goed gynaecoloog niet. Dus van de week weer suiker getest. Gisteren uitslag. Blijk ik nu wel zwangerschapssuiker te hebben. Nu aan een dieet. Erg op de suikers letten. Al op internet gekeken wat ik wel en niet mag hebben. Het is tijdelijk zolang je zwanger bent. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog. De groei van je kindje gaat gewoon door. Ik zou zeker bloed laten testen.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct