Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595832 Vitamine Preparaat

• Auteur

wie van jullie gebruikt een vitamine preperaat?en welke?

ik had altijd een bord voor de kop ondanks dat ik borstvoeding geef heb ik zo iets van ach me lichaam red het allemaal..

nou toen ik woensdag voor de 3de keer in 4maand tijd ziek werd was het toch de druppel en ben ik er toch maar aan de vitamine preparaat gegaan.
    want het erge vind ik nog dat ik Ethan altijd aansteek met verkouden zijn(gelukkig geen koorts)

#4351184 Quote

ik heb davitamon energie

#4351209 Quote

Ik gebruik (erg fijn bij bv) gewoon nog gravitamon. Voor de haaruitval gebruik ik een vitamine B complex erbij al ben ik er niet zeker van dat het helpt, ik val nog steeds uit als een gek!

#4351232 Quote

Ik heb zelf de etos. De multi jonge moeders dat is het hele vitamines, mineralen,kruiden en vetzuren pakket

en ondersteunt ook nog de borstvoeding..

#4351312 Quote

Toen nog bv gaf, ‘davitamon compleet mama’ en nu ‘davitamon compleet plus gezond gewicht’. Moet nog zeker 8 kilo kwijt dus alle kleine beetjes helpen ;-).

#4351320 Quote

Bij mij houd het niet op het afvallen door het ziek zijn ben ik in 4dagen 2kilo afgevallen..
    Weeg nu 72kilo en begin weer te licht te zijn voor me lengte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct