Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1595972 Eindelijk

• Auteur

Het heeft ethan veel traantjes gekost maar daar is hij dan rechts onderin een heel gemeen puntje..

Jaja ethan krijgt zijn eerste tandje en zo te zien zal nummer 2 niet kan duren

#4351331 Quote

dat is mooi vaak gaat nr 2 makkelijker

#4351335 Quote

dat is een mooie uitkomst hoor!! hier ook al 1 die gaat huilen als ze op haar vingers bijt

#4351350 Quote

fijn hoor als ze eenmaal echt doorkomen, dan is de last direct minder, nou hopen dat ie dit weekend doorkomt 😉

#4351351 Quote

ik hoop dat nummer 2 makkelijker gaat.. want op het laatst beet hij me zelfs een paar keer in de tepel..

en ik wou elke keer al kijken maar mocht niet kijken hij hield of zijn kaken stijf op elkaar of hield zijn tong er voor..
    en gisteren voelde ik wel een bobbeltje maar nog niet echt een puntje en vanmorgen voelde ik echt een puntje

#4351486 Quote

mooi zo! hier is nr2 ook al onderweg

#4351544 Quote

oooh wat fijn dat tie door is….. hopelijk gaat nummer 2 niet gepaard met zoveel traantjes enz
    Hier nog geen tandjes in zicht……..wel veel kwijlen en op alles willen bijten enz

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct