Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596056 Ruben Is Geboren

• Auteur

Hey meiden

Afgelopen dinsdag is onze kanjer geboren!!!! Hij heet ruben! Ik ben maandag ingeleid en het is een pittige bevalling geweest van 22 uur… Maar wat hebben we er iets moois voor terug gekregen ruben had een infectie opglopen dus moesten we in het zkh blijven… Hij ligt nu aan zijn laatste infuus en dan mogen we straks lekker naar huis!!

De meiden die bevallen zijn gefeliciteerd!!! En voor de rest hoop ik dat het snel zover is!!

Liefs!!

#4351411 Quote

Gefeliciteerd meid!!

Lekker bijkomen van de pittige bevalling 🙂
    IK hoop dat alles goed gaat met jou en Ruben…

Dikke kus amanda

#4351417 Quote

Oooooh, gefeliciteerd!!!!! Ik was al zoooo benieuwd naar jullie… Lekker genieten nu meid!!!!

#4351418 Quote

o meid toch, das idd een pittige bevalling, maar gelukkig gaat alles goed met jullie! gefeliciteerd!!

#4351425 Quote

Wow, dat is niet niks inderdaad. Maar nu lekker genieten als je Ruben mee mag nemen naar huis.
    Liefs

nafide
    Bijdrager
    #4351454 Quote

Gefeliciteerd meid, ik was al benieuwd waar je bleef gelukkig dat alles goed is. Heel veel geluk en lekker genieten.

#4351471 Quote

Fijn dat het goed is gegaan ookal ging het moeizaam. Geniet ervan!! gefeliciteerd

#4351478 Quote

gefeliciteerd en nu lekker genieten

#4351653 Quote

gefeliciteerd!! geniet ervan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct