ik maak ook zelf eten voor Jorn.
elke dag maak ik zelf vers fruit voor hem.
ik maak de ene x 1 soort klaar en de volgende x meng ik het. jorn krijgt:
Appel
Appel – mango
Peer
Peer – mango
Meloen
Abrikoos
Perzik
Perzik – Appel
Aardbei – Framboos – banaan
Mango
Helaas valt banaan bij Jorn niet zo goed. Hij heeft al wat last van zijn ontlasting, dat is wat hard en hij moet er moeite voor doen om te poepen. Toen ik hem laatst banaan gaf, kromp ie inelkaar van de krampjes. dus dat staat eerst niet meer op het menu. behalve dan met aarbei en framboos. daar doe ik dan een halve banaan doorheen.
Groente maak ik nog niet zelf. Maar vanaf maandag ga ik dat wel doen.
Sperzieboontjes, wortel, doperwtjes, bloemkool, bruine bonen…
Maandag zal ik Tomaat met rijst voor hem maken, ben benieuwd of dat slaagt. ik heb alleen een blender…. 😀 komt vast wel goed!
Dan gaan we dus wat vaker mengen…
Tot nu toe gaf ik groente uit potjes.. en dat vind ie allemaal lekker… ook de wortel met aardappel dus hoop dat het goed komt 😀
Ik heb van die hele kleine bakjes bij de blokker gekocht is 200ml ik doe ze dan tot 3/4 vol dus krijgt ie 150 ml per x.
Qua fruit hing et er wat vanaf hoeveel ik had als ik 2 bakjes had dan ging de ene de koelkast in voor de volgende dag. straks met groente wil ik ook invriezen. het staat mij alleen bij dat je ingevroren eten voor je baby binnen 6 weken moet gebruiken. zal van de week nog ff stickertjes halen. waarop ik kan zetten wat het is. en wanneer gekookt. dan kan ik daar rekening mee houden 😀
Succes!!!
@ supertje ik heb daar ook een kookboek besteld:D