Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596082 Wanneer Testen

• Auteur

Ik heb t weer… ik kan mezelf niet inhouden om te testen. Voel van alles .. normaal gesproken zou mijn buik nu beginnen op te zetten mijn borsten ontzettend pijn doen.. en nu… helemaal niets… alleen wat drukkend gevoel in mijn onderbuik…Dus vind ik het moeilijk om niet te testen… heb nog 1 test thuis liggen van kv. Mja mijn NOD is woensdag…Morgen drie dagen voor NOD zou het kunnen proberen…
    Groetjes!

#4351435 Quote

Oja, en ben echt flink moe mja missi is me geest me lichaam aan het voor de gek houden of anders om:P

#4351438 Quote

Meid, het is niet zo slim om nu al te testen maar ik kan ook nooit wachten hoor! Haha!! Dus….volg je eigen gevoel en doe gewoon die test. Het gevaar zit ‘m in te vroeg testen dat je ook nog een mk kan krijgen (wat natuurlijk niet te hopen is) of de teleurstelling van een negatieve test…… Maar echt hoor, je moet doen wat je eigen goed dunkt, doe ik ook altijd, het wachten duurt al elke maand zo lang! 😉

Succes! Liefs Lynn.

TWD
    Bijdrager
    #4351457 Quote

Hey…

weet dat het moeilijk is maar zal toch nog even wachten met testen…
    Weet niet of je het druk hebt komende week…Maar als je zorgt dat je genoeg te doen hebt is het zo woensdag…

In ieder geval succes…
    Zal duimen dat je positief test

liefs

#4351565 Quote

Ik had op woensdag al een heel licht streepje terwijl ik pas de zaterdag/zondag daarop mijn NOD had. En vrijdags was hij heel donker. Maar was wel heel bang dat ik alsnog oni zou worden, dus dat is de keerzijde. Succes!

#4351601 Quote

hej, vanavond moet ik werken, morgen crij en daarna de hele week druk.. ik zit het toch ma uit.. fijn weekeinde nog!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct