Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596111 Bijna Zoveer De Eerste Echo

• Auteur
  • ssteef
    Bijdrager

Eindelijk is het bijna zo ver..maandag ochtend hebben wij onze eerste echo… ben zoo benieuwd of het hartje wel is gaan kloppen! hihih sorry wilde het jullie even laten weten 🙂

#4351465 Quote

spannend he,
    Veel succesen plezier maandag.
    Laat je ons weten hoe het was.
    Liefs lique

#4351470 Quote

Oh wat spannend!! Hoe ver ben je? Wij hebben dinsdagochtend eerste echo… Begin het nu wel heel spannend te vinden en maak me zo’n zorgen dat het misschien niet goed is….

Laat je even weten hoe het is gegaan maandag?

#4351519 Quote

succes morgen ben benieuwd!!!

#4351524 Quote

heel veel suc6 meis, zal voor je duimen!

Liefs Kirsten

ssteef
    Bijdrager
    #4351567 Quote

dankjewel voor jullie reacties, vind het enorm spannend, en natuurlijk laat ik jullie maandag avond even wat weten! heb vannacht al erg slecht geslapen dus ben benieuwd hoe ik vannacht slaap:(

x

ssteef
    Bijdrager
    #4351568 Quote

@mamavanmaud, ik ben nu 9 weken en 3 dagen.. en jij?

#4351594 Quote

Alvast heel veel plezier en succes voor morgen. Ik heb morgenmiddag mijn tweede echo, pas om 14.45, Ik ben dan bijna 12 weken. Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel weer spannend vind, ook al is het de derde zwangerschap.

#4351628 Quote

Hi Ssteef,

Ik denk dat ik ook ongeveer 9 weken ben, maar ik weet het niet zeker. Dacht dat ik ongesteld was geworden in juni, maar bleef bij klein beetje bloedverlies en daarna gebeurde er niets meer. Volgens verloskundige waarschijnlijk innestelingsbloeding. Heb niet precies meer in mijn hoofd wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest (dacht rond 19 mei), dus ben heel benieuwd ook naar de uitgerekende datum. Heel veel succes morgen! Ik begin wel echt beetje zenuwachtig te worden…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct