Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596117 Hallo Maatje 80

• Auteur

hee dames,
    wat word ze toch snel groot!!
    alicia heeft van haar tante een jurkje gekregen van maatje 80 vorige week. dachten we dat ie te groot was. dus vanmorgen even passen. en ja hoor het past precies! niet te groot niet te klein.
    snap er nu niets meer van!! sommige broekjes van 68 past ze niet meer. en bepaalde shirtjes van 74 zitten ook al in de zak. terwijl het allemaal gewoon van zeeman is.

#4351480 Quote

ik kwam ook eens even hier kijken, ben eigenlijk een feb. mama maar daar is maar weinig te beleven 🙂

zo, dat gaat zeker hard dan he..
    en t gaat allemaal al zo snel,

Mijn kleine man is nu 5 mnd en heeft nu maatje 62 aan, heb 68 klaar liggen om uit te wassen maar dat is hem nog allemaal veel te groot 🙂

Groetjes Mloes

#4351481 Quote

woow oke :O naja hier hoef ik het niet te proberen 62 aan te trekken dan komt een broekje tot halverwege haar beentjes!

#4351494 Quote

grappig he het ligt soms echt aan het kledingstuk hoor

#4351495 Quote

Kelly, ik had van een vriendin een setje van de zeeman gekregen maatje 62. het shirtje en het jasje kan hij nu aan. maar het broekje is al veel te klein.
    Soms is het daar zo dat bepaalde kleding groter valt dan het andere… ik heb iig geleerd dat je bij de zeeman goed moet kijken wat je koopt…

hier zit mijn ukkie nog in 62.. zo nu en dan draagt ie een shirtje 68.. maar 62 zit em nog goed 😀

#4351499 Quote

ja dat hoef ik niet eens meer te proberen om aan te trekken 😮 minimaal 68 qua broekjes en vestjes. shirtjes echt 74 en 80 zitten perfect

#4351502 Quote

zo dat gaat snel, hier zit jayden nog in maatje 68. denk dat hij nog een week of 2 in deze maat zit en dan ook over zal gaan in maatje 74.
    maar ja ik zal het merken.
    gaat allemaal wel snel hoor

#4351504 Quote

Gaat zeker snel! Tim is nu 5,5 maat en is nu hard onderweg naar maat 74. Heb al een paar dingen liggen, die moet ik maar eens gaan passen want de shirts maat 68 kruipen echt omhoog!

#4351541 Quote

haha alleen de maatjes van de rompers kloppen maar verder idd goed kijken bij zeeman.
    Hier heeft jochem toch echt al 74 aan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct