Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596147 Vocht In Vingers

• Auteur

k heb de laatste tijd veel last van me vingers,
    zou dit kunne zijn door vocht ??
    en zo ja heeft iemnd tips wat ik eraan kan doen?
    want het kan best wel pijn doen

yvanka86
    Bijdrager
    #4351522 Quote

Ik heb af en toe ook behoorlijk last van vocht in mijn vingers. Met name bij warm weer, maar ook als ik bijv wandel of iets dergelijks. Ze worden dan wat stijf en gaan wat gloeien. Je kunt dan t beste je handen wat hoog houden en bewegen zodat t bloed weer goed gaat stromen! En goed water blijven drinken! Meer kun je denk ik niet doen, het hoort er helaas bij…

#4351632 Quote

veel drinken, omhoog houden, asperges eten, en bleekselderij schijnt ook te helpen…

#4351791 Quote

Hallo

Ik heb er ook last van. Soms zoveel last dat ik wakker wordt van de pijn in mijn vingers ‘snachts. De VK heeft bij mij aangegeven dat ik dan mijn polsen onder koud water moest doen. ik heb het zel nog niet getest maar wie weet helpt het
    Groetjes

#4352049 Quote

Heel erg bedankt voor jullie tips,
    ik ga zeker uitproberen!

#4352195 Quote

Ik heb het vooral ’s nachts. Heel vervelend, maar voor de rest hou ik gelukkig geen vocht vast.

#4353143 Quote

Ik ben gister bij de gyn geweest en besproken da ik zo last heb van me vinger door het vocht,
    nu heb ik een gipsspalk gekregen die ik zelf om en af kan doen,
    en dat is dus idiaal, en het helpt!
    Ik kan gewoon me vinger bewegen en nergens meer last van!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct