Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596164 Ringworm

• Auteur

ik vermoed dat jayden last heeft van ring worm op zijn buikje. heeft namelijk een hele droge ronde plek op zijn buikje. hoe hij er aan komt weet ik niet.
    wij hebben het allemaal niet. ga maandag maar even een afspraak maken bij de huisarts.
    kijken of het echt is wat ik denk, dan krijgt ze waarschijnlijk een zafje om het te behandelen. ben erg benieuwd of dit het is of dat het gewoon een ronde schrale plek is.

tamjo
    Bijdrager
    #4351537 Quote

Een ringworm is echt een perfect mooi rondje! Mijn vriend heeft t ook een x gehad! Ti’s ook wat rood! Ze hebben er idd gewoon een zalfje voor! Zijn jullie op vakantie geweest?

Groetjes tamjo

#4351540 Quote

zou idd heel goed ringworm kunnen zijn…..maar is idd ook heel goed te behandelen.
    Ben benieuwd wat de ha ervan zegt

liefs louise

#4351597 Quote

Geen ervaring mee, maar moederinstinct is vaak het juiste. Hahahah. zou inderdaad even lsngs de huisarts gaan. Succes

#4351631 Quote

heb nog nooit van ringworm gehoord…. is dat erg?
    Idd maar ff langs de huisarts gaan. en zoals ik lees is het goed te behandelen.

succes

#4351643 Quote

tamjo@ ik ben niet op vakantie geweest. het is niet echt rood maar ziet er droog en licht schilverig uit en is een mooi rondje tergroote van een 2 euro munt.
    anna@ het is wat ik op internet zo lees een soort schimmeltje die je met een zalfje kan behandelen.

heb niemand in mijn omgeving die het heeft dus weet niet hoe hij er aankomt.
    ik laat het jullie weten als ik bij de huisarts ben geweest

#4351811 Quote

ik heb voor morgen ochtend een afspraak staan om 1010 uur.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct