Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596242 Nog Geen Klachten

• Auteur

Hallo!
    Na lang proberen blijk ik ook weer zwanger te zijn, uitgerekend eind maart. Pas 5 weken dus. Ik kan me herinneren van de vorige keer dat ik me in week 7 ontzettend moe en misselijk voelde maar nu voel ik nog vrijwel niks. Op zich positief natuurlijk, maar ik maak me zorgen over de komende weken. Hoe voelen jullie je? Als jullie klachten hebben, wanneer zijn die dan begonnen?
    Sterkte allemaal!

#4351608 Quote

Hoi! Ik ben ook eind maart uitgerekend. Had al 3 dagen na mijn eisprong last van misselijkheid!!! Nu nog steeds moe, vroeg wakker worden en misselijk…

#4351614 Quote

Hoi ik had ook meteen last van klachten als misselijkheid, bandenpijn en vermoeidheid. Maar je hoort genoeg vrouwen die later pas klachten krijgen of helemaal geen klachten hebben.
    Dus gewoon op z’n beloop laten en genieten

x yvonne

#4351623 Quote

Hoi,

Eerst gefeliciteerd!!! En wat je zegt herken ik helemaal. Ik was bij mijn dochter ook met week 7 misselijk en daarvoor niet. Ik ben morgen 8 weken en heb helaas afgelopen week in het ziekenhuis gelegen wegens teveel braken en uitdroging. Maar dat is weer het uiterste!! Ik hoop dat het bij jou meevalt!! Ik zou ervan uitgaan dat je misselijk gaat worden en er nu dus nog even goed van genieten dat niet zo is! En dan kan het alleen maar meevallen als je je wel goed blijft voelen.

Fijne zwangerschap!!
    Liefs ciomama

#4351663 Quote

ook ik heb last van bandenpijn, het trekt en steekt.
    misselijkheid, maar niet overgeven.
    verder beetje prikekbaar.
    ben nu 6 week zwanger

#4351679 Quote

Hoi Meid, gefeliciteerd. Ik ben sinds woensdag echt vreselijk misselijk. Bij onze eerste had ikhet alleen in de ochtend en nu de hele dag. Loop ook de hele dag onsmakelijk te korren. Hoe moet dat morgen op mijn werk!
    Niemand weet nog iets. Ben wel moe maar niet zo erg als bij onze eerste maar dat kan nog komen. Hier nog geen bandenpijn maar kan savonds geen broek meer dicht. Hele opgezette buik.

Ook mijn borsten zijn weer lekker stevig!

#4351801 Quote

Ik ben morgen 5 weken zwanger en nog niks geen klachten,alleen wat sneller moe en soms meer honger!!(nu al!!!)niks niet misselijk geen zere borsten of wat dan ook.bij mn andere 2 kids ook nooit misselijk geweest.vooral bij de 1ste ook bijna niks geen klachten,bij de 2de zwangerschap ging koffie me in de 7de week tegenstaan.ben benieuwd hoe het nu gaat lopen
    liefs jootje

#4351813 Quote

Gefeliciteerd!
    Ik zit nu in mijn 6de week en sinds vandaag voel me vandaag niet helemaal topfit. Ben eigenlijk al de hele tijd misselijk en moe. Merk ook dat ik af en toe helemaal niet op de wereld ben met mn gedachten. Kan ook best kortaf doen en daarna weer mega emotioneel zijn. En me super druk maken. Heerlijk die hormonen 🙂 hihi.
    Bandenpijn begint, vooral s’nachts, op gang te komen. Heb al 2 keizersnedes gehad en me litteken trekt ook al. Maar het is allemaal voor een goed doel.
    Me vorige zwangerschappen had ik eigenlijk helemaal nergens last van dus ben benieuwd!!!

#4352248 Quote

Gefeliciteerd !!!!

Ik heb aardig wat “klachten”, namelijk pijnlijke borsten, pukkels, heel erg koud of soms super warm, rillerig, niet naar de wc kunnen, nergens trek in, misselijk, moe, duizelig, flauw voelen, erge stemmingswisselingen, angsten…

Ik hoop niet dat dit nog weken gaat duren want ben nergens toe in staat 🙁
    Het is mijn 7de week nu.

Vorige week zaterdag is de misselijkheid begonnen en sindsdien niet meer opgehouden. De hele dag door en ik heb echt nergens trek in. Krijg gewoon amper iets weg.. Broodje en komkommer gaat wel, maar avondeten nee.. oja pizza gaat 🙂
    Dus nu ruim anderhalve week slecht gegeten. Ik hoop dat het niet te kwaad kan. Als ik eet probeer ik wel gezond te eten. Zo min mogelijk snoepen enzo. daar heb ik net zo goed geen trek in.

Verder heb ik vanaf week 4 al erg last van mijn borsten, alhoewel het nu iets begint af te zakken volgens mij. En moe ben ik ook al de hele tijd, maar daar heb ik gauw last van dus dat is niet zo gek voor mij..

Nou sterkte allemaal met de kwaaltjes!

Liefs !

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct