Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596385 Als Jullie Nieuwsgierig Zijn

• Auteur

Hallo meiden,

We hebben het wel eens over een meeting gehad. Dit zal lastig worden denk ik maar:

Als jullie eens willen zien wie ik ben en een echo van mijn kleintje (waar we ten slotte alles mee delen) mogen jullie even op mijn profiel van hyves spieken……………toegankelijk voor iedereen, ook die geen “vrienden” zijn……

http://www.hyves.nl’;
    zoeken>>>> micromuis84

Er staat op mijn www een foto van de kleine…….klik en voilá………..mag ik jullie voorstellen aan mezelf en aan Mugsy…………….

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

#4351767 Quote

nou ik heb ff gespiekt ben altijd super nieuwsgierig hahaha.
    wat had je een mooie trouwjurk he en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag alweer een jaar voorbij!

Super mooie echo trouwens je kan toch best al veel zien met 8 weken.

Geniet van je kleintje

#4351773 Quote

Hey kimmie!

Tsja, ik denk dan hebben jullie er even een beeld bij……………..leuk toch? Hoe gaat het met jou kimmie?

#4351805 Quote

ja super leuk!

Met mij gaat het goed bijna geen kwaaltjes meer alleen nog erg moe en last van mijn rug.
    Maandag de eerste echo en vind het echt super spannend!!!
    Ben nu bijna 10 weken zwanger denk ik.

#4351828 Quote

ow spannend!!

#4351835 Quote

Ik doe iets verkeerd, maar ik krijg je niet gevonden….. Ik typ toch netjes bij zoeken Micromuis84 in, maar er zijn geen resultaten….

#4351838 Quote

Het is me gelukt. Heb even gegoogled en je foto gezien. Wel een hele duidelijke echo. Die van mij was niet zo scherp. Ben benieuwd hoe Pixel er vanmiddag uitziet…

#4351865 Quote

Betty, heb je straks een echo?

Succes meisie! xxxxxxxxxxxxxx

#4351872 Quote

Ja, om 14.45. Pff, zit nu al peentjes te zweten. Schoonmoeder komt zo om op de kindjes te passen, zodat manlief en ik rustig naar Den Bosch kunnen rijden. Ik vind het stiekem toch wel weer heel spannend…..(ook al is het de derde). Ik laat snel weten hoe het is geweest.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct