Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596405 Onzekerheid

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik heb sinds gister iets donkerrood verlies, mijn NOD lag tussen afgelopen donderdag en morgen. Officieel wel donderdag maar vanwege mn latere ei dacht ik morgen…. Mijn temperatuur is na de stijging van precies 1 week geleden (laat he) van 0.4 graden nu weer 0.4graden gestegen, dat snap ik niet helemaal.

Na de eerste temp. stijging heb je 12 tot 24uur daarvoor je ei gehad, nou dan kan ik bijna niet zwanger zijn want ik heb 5 dagen voor mn ei dan als laatste geklust, snappen jullie het nog haha????

Ik denk dat ik mn ei gewoon wat later heb in mijn periode, ik heb nu alles goed bij gehouden en ik zit met mn hoofd alweer in de volgende ronde want ik denk dat ik niet zwanger ben… ik heb alleen nog geen ongi klachten, dus ik wacht wel tot het echt doorzet en dan zal ik mn NOD aanpassen…

he balen zeg, ik was er zo van overtuigd en ik voelde zo veel en had een opgezwolle buik… en nu weer die extra stijging… hoe kan het toch allemaal….

zo ik moest ff mn verhaal kwijt….

Liefs kim

#4351757 Quote

hmmm ik zit net nog eens te kijken maar als ik mijn ei op zondag de 17e had, dan kan het ook innestelbloed zijn…. o ik maak mezelf echt gek!!!!!

#4351765 Quote

o lieverd!

Ik hoop het zo voor je!! Wat spannend zeg!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

#4351774 Quote

Oh meid, ik kan me voorstellen dat je helemaal in de war bent…..Het is om gek van te worden!! Het enige wat je volgens mij kan doen is….Tja….Wachten! Ik hoop zo voor je dat het alsnog positief uitpakt!

Ik duim voor je! Liefs Lynn.

#4352079 Quote

Blijft elke keer spannend met jou he!
    Vreselijk he die spanning.

Hopelijk is het raak. zometeen voel je de volgende ronde niks en denk je oh het is niet zo en dan ben je gewoon zwanger lijkt me ook beter kan je niet zo zenuwachtig maken hahaha.

Succes verder en hopelijk ben je snel van al deze stress af!!

#4352093 Quote

ja ik denk dat ik komende maand iig niet met de ovutesten ga werken maar alleen smorgens ff temperaturen en dat misschien ook niet eens, nu heb ik nog steeds bruin verlies, negatieve test en wel een verhoogde temp.

De dag dat het doorzet reken ik dan als eerste dag van mn nieuwe cyclus en we gaan weer verder, het is tenslotte pas de eerste keer met al die testen en ik ben er nu wel achter hoe mn cyclus ongeveer zit, denk ik…. niets aan de hand, alleen beetje jammer…

liefs en kusjes en bedankt voor al jullie mede leven, het is echt fijn in die onzekere periode….!!!!

xxxxxxxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct