Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1596558 Onzekerheid Om Gek Van Te Worden

• Auteur
  • Sil14
    Bijdrager

Hallo Allemaal,

Ook ik zit vol spanning te wachten of ik deze week ongesteld ga worden of niet… Heb uitgerekend dat ik zo rond de 28ste moet worden.
    Ik voel me sinds gister een beetje beroerd.
    Gisteravond met mijn ouders Chinees gegeten, daar had ik zo’n zin in! Maar eenmaal mijn bord leeg, werd ik super misselijk! BAH. Ik dacht;” oh dat zal wel verkeerd gevallen zijn”. Maar vanmorgen, had ik weer hetzelfde toen ik opstond! en toen ik een broodje had gegeten.
    Ook zijn mijn borsten erg gevoelig, maar dat kan ook omdat ik tegen mijn menstruatie aanzit!
    Mijn huid is aan het veranderingen.. meer onzuiverheden…
    Pppfff we wachten maar rustig af, want het kan ook allemaal symptomen zijn dat ik gewoon ongesteld moet worden!

Wordt wel “gek” van deze onzekerheid… Nou ik hou jullie iig op de hoogte 🙂

x

#4351963 Quote

Nou jeetje, het lijkt er wel op maar je kan jezelf ook zo bedriegen…………………..

Ik hoop het ook voor jou meid!

Ik hoop dat je NIET ongesteld zal worden!

Sil14
    Bijdrager
    #4351984 Quote

Pppfff… je zult het niet geloven maar toen ik een uur geleden naar het toilet moest had ik een beetje bruin bloed. Weet niet goed wat dit betekend, maar ik had volgende week pas ongesteld moeten worden. Mijn cyclus zit nu op 26 dgn?! Vorige maand werd ik namelijk de 29ste ongesteld. Het kan zijn dat mijn cyclus nog niet helemaal normaal is, omdat ik 4 jaar een spiraaltje heb gehad!
    Wie kan mij hier meer over vertellen?

wonder2011
    Bijdrager
    #4352081 Quote

Als je je spiraal eruit haalt moet je cyclus ook weer op gang komen dus dan kan die even onregelmatig zijn.Vaak wordt je ook niet op de dezelfde dag ongesteld,maar kan het nog wel eens 1 à 2dg verschillen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct