hallo nikki
ik heb een zoontje jullian ook van anderhalf (20-feb-2010).
vanaf dat hij een maand of 8 was tot ongeveer 13 maand sliep hij van half 8 savonds tot een uur of 8 de volgende dag. echt ideaal! we waren er ook erg trots op!
maar nu nog steeds word hij iedere nacht rond half 1 wakker, wij laten hem dan even wat (water) drinken en dan gaan we nog even knuffelen en dan leg ik hem weer in bed en dan een kus op zn hoofdje en dan wens ik hem een mooie droom in het and van de oogjes dicht en dan loop ik weg.
vaak valt hij dan wel weer in slaap, en heel soms dan moet ik even bij hem blijven zitten en dan wrijf ik over zn koppie en dan valt hij ook wel weer in slaap. ik doe ook altijd een slaap liedje aan, daar word hij altijd blij van en valt hij sneller in slaap.
ik hoop net als jou dat dit een fase is en dat hij snel weer hele nachten doorslaapt.
ik merk altijd wel dat als hij overdag heel erg goed eeft gegeten hij beter doorslaapt ik weet niet of jou dochter dat ook heeft?
ik denk zelf dat et komt dat hij wakker word en dat hij dan zoiets heeft van hey ik ben wakker nu wil ik weten of papa en mama wel in de buurt zijn, want als hij ons heeft gezien en dat duurd soms maar 5 minuten is het weer goed.
ik hoop dat ik je op 1 of andere manier hier mee kon helpen, miss kun je hetzelfde proberen en heeft het succes??.
liefs inge