Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

namen crisis….

• Auteur

ik ben bezig met het bedenken van een naam…
    nu heb ik 2 namen in mijn hoofd die ik allebij erg leuk vind, maar welke moet het worden???

de namen die ik in gedachten heb zijn Giulio en Sergio, ik begrijp dat smaken verschillen maar ik ben benieuwd naar jullie mening?

groetjes Iris

wonder2011
    Bijdrager
    #4354790 Quote

Sergio

Aviya
    Lid
    #4354799 Quote

Giulio vind ik dan weer leuker ^^ tja blijf ze allebei veel oefenen tot wat je leuker vindt 😉

#4354816 Quote

Ja, dat is moeilijk zeg….
    Giulio vind ik zelf leuker, zelf zou ik niet voor zulke namen gaan, maar erg leuk,
    Wel lastig hoor wij moeten er 6 verzinnen 3 jongens en 3 meisjes namen.
    we hebben al 3 jongens namen en 1 meisjes naam nu over 2 weken afwachten wat het wordt misschien hoeven we niet meer bij te verzinnen.

5908285
    Lid
    #4354842 Quote

sergio is leuker!
    groetjes en succes

#4354855 Quote

Ik vind Sergio leuker… Weet niet wat beter bij je achternaam past of bij de namen van jou en je partner?

Succes!!
    Groetjes,
    Suzanne

Lees ook: Zwanger, en nu?

mama4e
    Bijdrager
    #4354868 Quote

Schrijf ze allebei een regelmatig op papier met achternaam erbij! Laat ze afdrukken als proef op het geboortekaartje! Je zult dan waarschijnlijk ineens zien welke het beste bij jullie past!
    En anders gewoon de andere als tweede naam gebruiken!

#4354905 Quote

Beide erg leuk!

#4354996 Quote

bedankt voor de reacties!

bij de vorige had ik gelijk al een naam waarvan ik wist, dit is het….ik had zelf giulio gelijk al in mijn hoofd zitten maar ik twijfelde aan die naam omdat het misschien vaak verkeerd geschreven/uitgesproken word en toen kwam ik ineens op de naam sergio, die vond ik toch ook wel heel erg stoer…
    ik heb nog wel even bedenktijd gelukkig!

groetjes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct