Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

is dit normaal rond de 28 weken

• Auteur

he meiden jullie zouden wel denken weer een topic , ja dit is een vraag, ik ben gisteren op controle geweest en krijg volgende week groei echo, maar daarna moet ik 2 weken later weer.

Is dit normaal als je zover bent ik kan me het niet meer herinneren van onze dochter dat ik dan al zo snel weer op controle moet,

Ik heb wel last van wat lage bloeddruk en bloedarmoede , en de verloskundige weet nu van onze situatie ( lees andere topic van mij) en ben nog maar 4 kilo tottaal aan gekomen kom niks bij alleen eraf ik blijf op de 69 kilo zitten.

Heb wel pcos en dus moest nu ook vandaag een glucose test doen, maar moet ik me zorgen maken omdat ik vaak op controle moet of is dit normaal?

liefs

xxesjexx
    Bijdrager
    #4359618 Quote

Hoi

Ik krijg ook bij 30 weken een groeiecho. Dit blijkt iets nieuws te zijn bij mijn VK praktijk. Vriendinnen die voor mij zwanger waren hebben dat nooit gehad.
    Maar niks om je zorgen over te maken denk ik, als dat zo was geweest dan hadden ze je dat vast wel verteld.

Groetjes Esther

#4359693 Quote

Ik moest ook vanaf 28 weken om de 2 weken op controle. Dus misschien is dat daar wel gewoon het beleid.

#4359732 Quote

he meiden dank je wel voor jullie reactie, ja gaat meer om dat ik om de 2 weken al moet meestal was dat rond de 34 weken , maja is al 4 jaar geleden dat ik bij mijn verloskundige liep, zal wel zo horen

thnx nogmaals.

liefs

#4359561 Quote

Wat ik mij bij staat is dat je op het einde van je zwangerschap eerst elke 3 weken komt dan om de 2 weken en dan iedere week. MIsschien willen ze die groeiecho toch voor de zekerheid doen. Ik zou je geen zorgen maken anders hadden ze je echt wel wat verteld hoor.
    HOu je haaks

#4359608 Quote

Bij ons is een groeiecho normaal met 30 weken en daarna om de 2 weken terug voor controle dus er is niks aan de hand hoor. Als er iets was hadden ze het heus wel gezegd neem ik aan of jij kan het zelf ook vragen als je je zorgen maakt? Juist alleen maar fijn om goed onder controle te staan. Succes.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4359459 Quote

Ik was in de hele zwangerschap maar liefst 2000 gram aangekomen. Zet het even zo neer dan lijkt het nog wat. Groeiecho gebeurd vaak genoeg en glucose moest ik ook regelmatig laten prikken. HB zelfs elke controle. Ik moest ook heel vaak op controle maar heb me er eigenlijk nooit zorgen overgemaakt.

#4359486 Quote

hoi,

wat ik mijn kan herinderen van mijn eerste zwangerschap is dat bij deze verloskundigepraktijk
    je in het begin om de 4 weken tot in de 20 weken, dan om de 3 weken en dan om de 2 weken en dan elke week voor controle.

ik heb geen extra groeiecho gehad maar wel een echo om te kijken of ze goed lag, ik kreeg toen een hele mooie echo van me dochters voetje.
    dat was met de laatste controle want 3 dagen later werdt mevrouw geboren.

succes

#4359487 Quote

oke, ik zal eens moeen kijken op de afspraken kaart van me dochter ( 3 jaar terug ) die heb ik nog ergens liggen, want heb nu 1 keer gehad van dat er 3 weken tussen zat en nu na die groei echo 2 weken maja, thnx in ieder geval.

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct