Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bon gratis luiers ophalen bij kruidvat

• Auteur

Hallo allemaal,

ik heb bonnen om gratis luiers op te halen bij het kruidvat. Ik kan ze sturen per mail. Je kan ze uitprinten en dan ophalen bij het kruidvat. Deze stonden eerder op internet, nu niet meer te vinden, maar ik heb ze opgeslagen! Je moet wel je naam, adres en telnr invullen. Ik heb meerdere pakken opgehaald maar je hoort er verder niks van dat je hem vaker hebt ingeleverd.
    Heb gaat om de kleine newborn luiers.
    Mocht iemand interesse hebben zet hieronder een je emailadres, dat mail ik je de bonnen.

Groeten, Janneke

melanievangeest
    Bijdrager
    #4362079 Quote

Vind het wel een goeie actie van Janneke! 🙂

Als kruidvat het misbruik willen tegen gaan zijn daar hele makkelijke manieren voor te verzinnen hoor.

#4362082 Quote

Nou dat vind ik ook en als ik anderen zo kan helpen?…

#4362109 Quote

mijn email adres is mz2003@ziggo.nl.
    ik wil wel gratis luiers haha

moi87
    Lid
    #4362131 Quote

nou ik wil ze ook wel 😉
    moimail87@htomail.com

alvast bedankt janneke

#4362159 Quote

nou die wil ik ook wel:D

mamapukkie@hotmail.com

Bloempje27
    Bijdrager
    #4362188 Quote

Nou lekker mailen hoor…. alleen mijn kerel is al 4 maand…. dus ik loop lekker wat mis. Maar ik vind het wel een goede actie… het is allemaal al zo duur tegenwoordig!

#4362199 Quote

Ik wil ze ook wel

wendyvandenakker@hotmail.com

Heel erg bedankt alvast en een fijn weekend

#4362222 Quote

moi87 en mammapukkie jullie mailadres doet het niet. Heb bij moi hotmail wel goed geschreven.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct