Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1618178 Zouden Jullie Mijn Willen Helpen

• Auteur

hallo ik wou graag jullie hulp voor 5 min eventjes
    ik heb me zoontje opgegeven voor bofkontje van het jaar ik vind dat hij het zo verdient helemaal omdat de artsen hem geen kans op leven gaven en hij nu toch al 5 maandjes bij ons mag zijn hoelang hij nog in ons midden mag zijn is een grote vraag want zijn hartje blijft dingen kapot maken en ik zou het super vinden als jullie allemaal eventjes wouden stemmen
    n alvast bedankt

en zou je dit bericht ook door kunnen sturen aub

http://www.bofkontjevanhetjaar.nl/mijnbofkontje.aspx?Voornaam=dylano&t=van&Achternaam=rosmalen&bofkontjeId=52

liefs nelly en dylano

#4373551 Quote

ik ga stemmen, wat een verhaal zeg!
    helaas is mijn zoontje twee jaar geleden overleden door een zeer ernstige hart afwijking, hij heeft een uurtje mogen leven.

veel sterkte verder!

#4373568 Quote

ooh wat erg voor jullie
    nog gecondoleerd
    mag ik vragen wat hij mankeerde of wil je er liever niet over praten je ziet het zo weinig dat kindjes dat hebben

en bedankt voor je stemmen

groetjes nelly

#4373923 Quote

Gebeurt, heel veel sterkte. Hopelijk mogen jullie heel lang met jullie ventje genieten!

#4374610 Quote

zo ook gestemd!! In ons dorp een kindje van 2 dagen overleden…. geniet van Dylano!!

#4379966 Quote

jeetje wat een verhaal.
    ik heb gestemd en ik hoop dat jullie nog heel lang van dylano mogen genieten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct