Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoeveel aangekomen

• Auteur

Wat een verschillen zeg!
    Ik ben nu 24 weken zwanger en 8 kilo aangekomen.

mamavannoaen….
    Bijdrager
    #4374237 Quote

26wkn en 4dgn en 1kg erbij.

#4374803 Quote

Je eigen broeken nog over je heupen krijgen? Daar ben ik stiekum wel een beetje jaloers op!
    Ik kan al sinds 10 weken mijn gewone broeken niet meer aan en mijn eerste zwangerschapsbroek ligt zelfs al een maandje niets te doen in mijn kast (maat 38). Zit inmiddels op maat 42-44 en mijn buik die gaat ook lekker haha.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik met een vrij laag gewicht mijn zwangerschap in ging (57 kg en ik ben 1.74). Zit inmiddels op 69 kg 😉

Liefs

#4375099 Quote

25 weken en 3 dagen en ruim 8 kilo aangekomen

#4375446 Quote

Ik ben ook best flink aangekomen…ben 27 weken en ong 11 kilo aangekomen!! Bij mn eerste kwam ik totaal 15 kilo aan..gelukkig zit het alleen maar in mn buik en heupen…heb iig wel erg goeie voornemens..SPORTEN!!

basjes1
    Lid
    #4375292 Quote

Vandaag bij dietiste geweest moet meer eiwitten eten…moet toch iets meer eten dan ik nu inneem…nu hopen dat mijn darmen en maag verdragen!

Clasce
    Lid
    #4375222 Quote

Teveel aangekomen, groei altijd heel veel, heeft ws ook te maken met een schildklier die niet meer functioneert. Moet het met medicatie doen en dan loop je een beetje achter de feiten aan. Ben nu iets van 15 kilo gegroeid, 25 w.

#4375549 Quote

ik ben nu 24weken en een kleine 5 kilo aangekomen. echt alleen in mijn buik. heb een mooi rond buikje aan de voorkant. (had ik bij de eerste ook). moet zeggen dat mijn buik de laatste 2 weken in 1 keer een heel stuk naar voren komt, merk het ook aan reactie, mensen durven nu te vragen of ik zwanger ben hahaha.
    de eerste zwangerschap was ik 9 kilo in totaal aangekomen, denk dat ik daar nu wel overheen ga komen. we zullen zien.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct