Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nog steeds niets?

• Auteur
  • Fre1976
    Lid

Hoi dames,

Ik ben vandaag 13 dagen overtijd en nog steeds niets, ja net een beetje bruin slijm en voel het wel rommelen, maar dat heb ik echt al erg lang, ik had vorige week ook een fikse blaasontsteking, misschien heb ik daar nog last van.
    Ik heb afgelopen maandag nog een test gedaan en die was negatief.
    Wel zijn mijn borsten groter, heb ik hoofdpijn en meer trek en s’ avonds krijg ik vaak een beetje prikkels in mijn tepels en bij vlagen misselijk.

Zelf heb ik het idee dat mijn eisprong later is geweest dit keer, kan het dan zijn dat ik te vroeg heb getest?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs, Fre

#4379336 Quote

Hallo Fre,

Het kan natuurlijk zo zijn dat je lichaam nog niet genoeg Hcg hormoon aanmaakt waardoor je test nu nog negatief aangeeft…..Ik zou het over een paar dagen gewoon nog eens proberen, hoe frustrerend dat wachten ook is. De één test 4 dagen voor NOD positief en de ander pas weken na NOD. Wel heb je de symptomen wat op een zwangerschap kan duiden maar het vrouwelijk lichaam kan ons ook goed voor de gek houden.

Anders misschien eens contact leggen met je huisarts aangezien je wel al 13 dagen overtijd bent.
    Ik duim voor je en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Succes! Liefs Lynn.

#4379342 Quote

Ik zou haast denken dat je wel zwanger bent! Maar indd, wat Lynn30 ook al zegt je lichaam kan je goed voor de gek houden omdat je het zo graag wilt…

De huisarts zal waarschijnlijk ook een test doen en die zal ook negatief zijn als de jouwe negatief is. Probeer je gedachten even te verzetten (onmogelijk, ik weet het) misschien dat het dan doorzet en anders gewoon af blijven wachtten en af en toe eens een testje doen!

Succes!

Fre1976
    Lid
    #4379345 Quote

Lieve Lynn,

bedankt voor je reactie, ik denk dat ik inderdaad maar eens naar de HA moet gaan, maar ik wil het nog ff aankijken tot eind vd week, bang voo een teleurstelling, heb al een miskraam achter de rug, misschien zet het toch nog door of niet….

Hoe gaat ie met jou?

Liefs, Fre

#4379378 Quote

Hai Fre,

Ik begrijp je héél goed hoor, zeker na een miskraam! Wacht het anders, voor je eigen gevoel nog even af tot einde van de week, misschien maak je dan genoeg Hcg hormoon aan voor een positieve test! En anders even de huisarts bellen (of langs gaan) voor wat advies….

Met mij gaat het wel goed hoor, beetje verwarrende periode omdat m’n ovu-testen nogal verwarrend zijn maar goed, vol aan de klus….hahahaha!!…..en nog een 2 weekjes voor mijn NOD. Hoop dat het voor ons (nu in ronde 14) dan eindelijk raak mag zijn maar ik ga nergens meer vanuit, is de teleurstelling misschien ook wat minder.

Strekte!! Liefs Lynn

#4379481 Quote

Jeetje meid!

Wat vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt…
    Heb je de HA al gebeld?
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs Renate

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct