Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

haaruitval

• Auteur

Ik word er gek van! Heb dadelijk geen haren meer over als dat zo door gaat. Hebben jullie er ook zo last van?
    Heb al twee keer de douche kunnen ontstoppen vanwege de haren.

#4379542 Quote

Verschrikkelijk!! Ik heb het gevoel dat ik geen haar meer over hou.

#4379591 Quote

Praat me er niet van!! Heb er ENORM last van! Vind ze echt overal terug.. Helaas ook in de luier van de oudste. Op de een of andere manier vind ze haren lekker, al vanaf dat ze ze kan pakken.. Voor haar is het nu dus paradijs! Haha. Gelukkig kan ik ze er meestal nog wel uit plukken voordat ze ingeslikt zijn. Maargoed, haaruitval, DRAMA! Gelukkig weet ik ook dat het allemaal goed komt.. Dus dames! Koppie op, een keer stopt t! 🙂

EB78
    Lid
    #4379611 Quote

Same here. Om gek van te worden. Alles zit onder.

#4380893 Quote

Hallo ik heb er ook erge last van.
    Ik heb eens op google gekeken en ben op deze site gekomen
    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/40587-haaruitval-tijdens-en-na-de-zwangerschap-wat-te-doen.html

dit zou vrij normaal zijn door de hormonen na de zwangerschap. En kan maanden aanhouden.. Er staan ook par tip erbij met eten en noem maar op..

#4385751 Quote

Ik had ook heel erg veel haaruitval, met donkere kleding is het echt geen gezicht (blonde haren)!!! Gelukkig is het nu toch al wel een stuk minder aan het worden. Het schijnt er idd bij te horen en gaat ook weer vanzelf over. Gelukkig heb ik wel veel haar, dus geen last van kale plekken of heel dun haar 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct