Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vreemd lichaam

• Auteur

ff een update van mijn kant…
    19-09 ongi geworden
    2-10 posi ovu test
    8-10 posi ovu test (mm vreemd)
    11-10 bruin bloed met afvegen, vanaf hier ook veel ongi-krampen onderin buik…
    16-10 weer bruin bloed met afvegen, nog steeds de krampen…begin er in te geloven….
    19-10 weer bruin bloed en nu wel duidelijke echt ongi krampen
    20,21-10 uiterlijke NOD

Wat moet je er nu van denken, ik weet het niet meer. Voelde me eigenlijk even 1 week beetje zwanger, heel veel krampjes en bruin bloed tussendoor wat ik niet ken na 11 rondes…
    nu lijkt me lichaam me toch weer in de steek te laten door wel weer ongi te worden,
    Nu alleen nog maar bruin bloed bij afvegen, niet in ondergoed..maar ga er maar vanuit dat ik morgen een topic kan openen met op naar ronde 12….
    moest ff me verhaal kwijt….me lieve man belde al of ie naar huis moest komen van zijn werk…de lieverd!!
    bedankt voor lezen meiden ben een beetje me ei kwijt….
    liefs xxx

Cloewja
    Bijdrager
    #4379505 Quote

ppffff moeilijk zeg….Zal voor je duimen dat je toch zwanger bent….

Wat lief dat ie naar huis wilde komen…..

xx

Wenser
    Bijdrager
    #4379517 Quote

Raar verhaal idd en heel vervelend als je na deze hoop weer teleurgesteld wordt. Hopelijk toch nog goed nieuws. Wel lief van je man dat hij naar huis wilde komen!
    Succes deze spannende momenten.
    Wenser

#4379519 Quote

jaa lief he? heb gezegd dat ie dat niet hoefde te doen…kan ik lekker een chick-flick kijken haha

moeilijk he?! kan er geen peil op trekken…als ik nu wel ongi wordt dan heeft me lichaam me zooooo in de steek gelaten…pfff we wachten weer verder af zoals altijd;-)

#4379536 Quote

Hey lieve meid!

Wie weet ben je idd wel even zwanger geweest. Of misschien is het een moelijke start van wat wel degelijk een groot wonder is!

Ik ga hard voor je duimen!

Een dikke warme knuffel voor jou!
    Daisy

#4379551 Quote

Ha,

Hopelijk is het positief, maar anders gaat het misschien positief worden.
    Heb altijd een heel regelmatig ongi, zwanger van de eerste duurde ook 4jr (wel 1 x per jaar zwanger met mk.) na 2 mk dus eindelijk zwanger. Bij de tweede duurde het een maand of 6.
    Gebruik zelf geen pil en was altijd heel regelmatig cyclus. Tot een maand of 3 voor deze zwangerschap. Kon er zelf geen peil op trekken, klopte niks van. De 1e maand dat we serieus voor een derde gingen was ik gelijk zwanger. Terwijl ik die maand in tegenstelling tot anders eigenlijk geeneens zeker wist wanneer mijn ei was.

Weet hoe rot het is uit het verleden, maar als het zo rommelig is met eisprong etc laat alles even los, je kan je er toch niet teveel op vastprikken omdat het jezelf al niet duidelijk is. Wie weet is er wel snel een wonder.

Ik ben trouwens niet iemand die zeg dat je er teveel mee bezig bent en dat dat het tegenhoudt want daar kan ik nog steeds nijdig op reageren gezien mijn eigen verleden.

Heel veel succes en hou vol

Moeder van 2 kids (4 en 2,5) en nu 26 wkn zwanger

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4379576 Quote

hey meid!

Jeetje wat lastig die onduidelijkheid! Heb je er al een test tegenaan gegooid? of wanneer ga je die doen? Hier nog steeds veel steken/krampen.. gelukkig nog geen duivels! en ook geen enkel bruin of ander bloedverlies…

Wat een lieverd die man van jou!

Liefs GOOD LUCK!

Ciomama
    Lid
    #4379631 Quote

Heey meis,

Wat een verwarring zeg!! Ik kan me goed voorstellen dat je er niks meer van snapt! Bij mij ging het ook zo en ik bleek wel zwanger te zijn!! Ook ik had regelmatig bruin bloed en echte ongikrampen en toch was ik zwanger dus het kan nog hoor!! Zolang je ongi niet doorzet is er hoop! En ik hoop zo dat het voor jou deze maand raak is! Ik gun het je zo!

Veel succes meid en ik duim voor je mee!
    Liefs ciomama

#4379608 Quote

hee meiden,

bedankt voor de lieve woorden!!
    nog geen ongi gelukkig!! hoop dat ze de komende 9 maand weg blijven 😉
    wil morgen of zaterdag echt gaan testen….probeer steeds uit te stellen bang voor nega test en dus teleurstelling…zodra ik getest heb weten jullie de uitslag okay?!
    bedankt lieve meiden…
    liefs xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct